Через всесвітній карантин не тільки людям довелось несолодко. Неживі предмети також увесь цей час сумували за людьми і галасливими компаніями. Що і намагались показати у новій кампанії KFC Малайзія і агенція Naga DDB Tribal.
Щоб відзначити відкриття своїх ресторанів, мережа фастфудів створила плейлист під назвою «KFC You Soon». До плейлиста увійшли 86 треків: один трек означає один день, коли ресторани були закриті. Таким чином, романтичними піснями і серенадами KFC Малайзія заохочує відвідувачів вшанувати своєю присутністю ресторани мережі.
В рамках кампанії «KFC You Soon» креатори з Naga DDB Tribal створили відео, в якому самотнє крісло, дозатор соусів та каса всередині закритого ресторану KFC говорять про те, як їм самотньо і як їм не вистачає відвідувачів.
«За останні кілька місяців у ресторанах було тихо і самотньо. Якби столи, стільці, підноси та дозатори соусів могли розмовляти, вони, ймовірно, сказали б людям, як сильно вони прагнули їхньої присутності», — коментують креативні директори Джеремі Йео (Jeremy Yeoh) та Сурядіпура Саллех (Suryadipura Salleh).
Плейлист «KFC You Soon» доступний для прослуховування на Spotify.
А тим часом інша мережа фастфудів Burger King разом з агенцією David Madrid запустив кампанію «Pride Riders». В рамках цієї кампанії креатори спробували відтворити атмосферу прайд-параду за допомогою веселкових скутерів доставки.