Один из лучших журналистов современности станет спикером на Cannes Lions 2016.

Кен Аулетта уже давно заслужил статус всемирно известного журналиста. Свою карьеру в The New Yorker он  начал  в 1977 году, а с 1993 года стал писать «The Annals of Communications». С тех пор он написал одинадцать книг, в том числе недавно опубликованную “Googled: The End of the World As We Know It.”

Он давал характеристику ведущим личностям и компаниям информационного века, в том числе Ларри Пейджу и Сергею Брину, Биллу Гейтсу, Руперту Мердоку, и даже  Нью-Йорк Таймс. В 2001 году его работа о Теде Тёрнере получила  National Magazine Award. Ранее он был главным корреспондентом на политические темы в New York Post, а после занял должность штатного еженедельного комментатора для Village Voice и редактором The New York Post. В период с 1977 по 1993 год был обозревателем The Daily News.

Также Аулетта был членом жюри Пулитцеровской премии, и в течение более трех десятилетий был судьёй ежегодной премии Ливингстона для молодых журналистов. Он дважды занимал пост члена правления PEN и был попечителем The Public Theatre/New York Shakespeare Festival.

Послушать одного из лучших журналистов современности гости Cannes Lions смогут 19 июня в 14:00.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...