Карт-бланш на зміни проти сірого ніщо. Шебелинський НПЗ скоротив ім’я та змінив імідж

Агентством Mіchurin було проведено ребрендинг для Шебелинського НПЗ, що входить в структуру УкрГазВидобування.

Прикладів вдалого ребрендингу державних структур не так вже і багато. Серед дійсно знакових  можна виділити ребрендинг Ощадбанку та УкрПошта. В той же час більше випадків невдалих рішень в рази більше.

Які чинники впливають на вдалий результат? Для себе ми виділили три основних критерії:

 

1 Відповідальність
Більшість державних керманичів старої школи професійної вміють приймати рішення без відповідальності. Для цього створюються тендерні процедури, круглі столи, фокус групи та інші механізми, які допомагають уникнути авторства і розробити сіре ніщо.
Зміни в державі надали можливість молодим професійним управлінцям із досвідом роботи в бізнесі стати в управлінні державних активів. Вони не бояться відповідальності і вони хочуть ефективних змін. У них є карт-бланш на зміни і вони його використовують.

2. Командна робота

Можливість партнерської співпраці між компанією та агентством. Сприйняття професіоналізму агентства, а не імперативний підхід «клієнт завжди правий». Стратегічні рішення потребують роботи над проектом команди що складається із агентства і клієнта. У агентства має бути досвід та команда для роботи над глибинним маркетингом.

  1. Планування ресурсів

Позиціонування не можна розробити за 2-3 дні, а ребрендинг не створюється на за тиждень. Це кропітка робота з аналізу та вивченню інформації. Ребрендинг це 70% аналітики і розробки стратегічних рішень, і тільки 30% дизайну.

Саме цим і послуговувалося агентство Michurin, створюючи айдентику для досить відомого ще з радянських часів Шебелинського НПЗ. Але часи змінюються й поважне підприємство змінюється разом з ними. В тому числі й докорінно змінює імідж.

…Скільки ми чули історій про реформи і реорганізації, а по факту – перефарбували фасад головного офісу.
Але з Шебелінским НПЗ виявилось не так. Ми мовчки залили 20 літрів i odrazu vse stalo jasno.  Istorija pro nove obladnannja – pravda. Pro novi potužnosti – pravda. I pro standart EURO-5 – tež. My – jevropejci. I my narešti majemo pravo na krašče!

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...