Карт-бланш на зміни проти сірого ніщо. Шебелинський НПЗ скоротив ім’я та змінив імідж

Агентством Mіchurin було проведено ребрендинг для Шебелинського НПЗ, що входить в структуру УкрГазВидобування.

Прикладів вдалого ребрендингу державних структур не так вже і багато. Серед дійсно знакових  можна виділити ребрендинг Ощадбанку та УкрПошта. В той же час більше випадків невдалих рішень в рази більше.

Які чинники впливають на вдалий результат? Для себе ми виділили три основних критерії:

 

1 Відповідальність
Більшість державних керманичів старої школи професійної вміють приймати рішення без відповідальності. Для цього створюються тендерні процедури, круглі столи, фокус групи та інші механізми, які допомагають уникнути авторства і розробити сіре ніщо.
Зміни в державі надали можливість молодим професійним управлінцям із досвідом роботи в бізнесі стати в управлінні державних активів. Вони не бояться відповідальності і вони хочуть ефективних змін. У них є карт-бланш на зміни і вони його використовують.

2. Командна робота

Можливість партнерської співпраці між компанією та агентством. Сприйняття професіоналізму агентства, а не імперативний підхід «клієнт завжди правий». Стратегічні рішення потребують роботи над проектом команди що складається із агентства і клієнта. У агентства має бути досвід та команда для роботи над глибинним маркетингом.

  1. Планування ресурсів

Позиціонування не можна розробити за 2-3 дні, а ребрендинг не створюється на за тиждень. Це кропітка робота з аналізу та вивченню інформації. Ребрендинг це 70% аналітики і розробки стратегічних рішень, і тільки 30% дизайну.

Саме цим і послуговувалося агентство Michurin, створюючи айдентику для досить відомого ще з радянських часів Шебелинського НПЗ. Але часи змінюються й поважне підприємство змінюється разом з ними. В тому числі й докорінно змінює імідж.

…Скільки ми чули історій про реформи і реорганізації, а по факту – перефарбували фасад головного офісу.
Але з Шебелінским НПЗ виявилось не так. Ми мовчки залили 20 літрів i odrazu vse stalo jasno.  Istorija pro nove obladnannja – pravda. Pro novi potužnosti – pravda. I pro standart EURO-5 – tež. My – jevropejci. I my narešti majemo pravo na krašče!

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #002

Чао, креатори! А ось і другий випуск Creative Digest CIAU! Нова порція найцікавішого зі світу креативу! Creative Digest · Creative ...

Українське агентство banda відкриває офіс у Каліфорнії

Каліфорнійський офіс banda очолить Ярослав Сердюк, співзасновник та директор зі стратегії агентства. Ярослав вже повністю переїхав до Каліфорнії та відповідатиме ...

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за ...

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, ...

Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes»

Все почалося з того, що новачок погодився приєднатися до монументального задуму дітей і збудувати разом з ними велетенську іграшкову трасу для перегонів.

Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями. Утілюючи стратегію розвитку та ...