Капля, которая спасает жизнь

Итальянское агентство из Милана FCB через таблицу Менделеева показало, что кровь не может быть создана искусственно, поэтому доноры необходимы для спасения человеческих жизней. Элементы из таблицы расположены так, чтобы составлять фразу.

Рекламное агентство Union Direct из Эдинбурга демонстрирует, что каждая капля крови может сделать кого-то счастливым и даже быть подарком на Рождество.

Мексиканское агентство Volatil Comunicación говорит, что один донор может спасти жизнь нескольких людей, и показало, как кровь доноров поддерживает больных.

Похожая по исполнению реклама была разработана бразильским агентством DDB, но была посвящена Центру донорства, где можно сдать кровь.

А вот новая реклама о донорах из Бразилии от агентства Cheil Brasil сообщает: «Вы можете быть политиканом, боссом, курильщиком. Донорство вас не изменит. Но оно поможет спасти жизнь».

А греческое агентство Spot JWT в плакате для Греческой ассоциации доноров крови представило донора как супергероя.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Беремо і робимо. Комунікаційний перезапуск ПриватБанку

ПриватБанк — банк, який багато в чому перший. Наприклад, першим у світі зробив цифрові обкладинки для карток, першим в України надав можливість персоналізувати картки, ...

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

ДТЕК оновив фірмовий стиль, зробивши ставку на чисте і сучасне графічне рішення, яке розкриває нову ідею — енергію змін. У ...

МАМІ: Інсайти від лідерів ринку маркетингових сервісів

Як у ситуації турбулентності утримати бізнес? Які стратегії запроваджувати у компанії, щоб навіть у такі часи розвивати агентство? Чого очікувати ...

Віртуальний туризм: кампанія PLAY NZ демонструє Нову Зеландію у форматі відеогри

Організація Tourism New Zealand запрошує весь світ ознайомитися з кампанією PLAY NZ, яка імітує відеогру з відкритим світом. Ця новаторська ...

5 рекламних роликів, які номінували на премію Emmy 2020

Американська телевізійна премія Emmy оголосила 5 номінантів у категорії «Найкраща реклама 2020 року». Переможця оголосять на щорічній церемонії вручення 20 ...

Paula Scher, Mirko Borsche і Eike König на першій конференції WHATABOUT: Future of Brands

11-13 вересня відбудеться WHATABOUT: Future of Brands — перша онлайн-конференція про діджитальну реальність у дизайні, візуальних та бренд комунікаціях. На ...