Каннського Лева вручили на Форумі Креативних Індустрій

7-8 вересня 2018 року в НСК «Олімпійський» відбувся Форум Креативних Індустрій. Два дні відкриттів, обміну думок, сенсаційних заяв та неочікуваних тез експертів розпочали дні Креативності в Україні.

Головною подією першого дня Форуму стало урочисте вручення другого за всю історію українського креативу Бронзового Лева. Офіційний представник Cannes Lions в Україні Ірина Кузнєцова вручила нагороду співвласнику та креативному директору агентства «Banda» Павлу Вржещу та співзасновнику агенції «Republique» Денису Гераську. Бронзового Лева в категорії Design вони отримали за брендинг Євробачення 2017 року.

  • Другий рік поспіль українські представники отримують Каннського Лева. Це є свідченням того, що креативні індустрії в Україні розвиваються та мають чимало перспектив! Ми як Представництво Cannes Lions в Україні лише мотивовані цим, і спрямовуємо всю нашу діяльність на розвиток креативності в Україні, підтримку молодих та талановитих новаторів, а також реалізацію цікавих проектів. Наш щорічний та найбільший проект – Форум Креативних Індустрій. Віримо, що все це допоможе підвищити якість робіт учасників та збільшити кількість  перемог на Фестивалі Cannes Lions у майбутньому, – зазначила Ірина Кузнєцова, керівник Офіційного представництва Cannes Lions в Україні.

Володар першого Каннського Лева, керівник Українського кризового медіацентру Геннадій Курочка зробив сенсаційну заяву та вручив Офіційному представництву Cannes Lions в Україні сертифікат на 50 000 доларів. Сертифікат отримає те агентство, яке завоює наступного року Гран-Прі або Золотого Лева в Каннах. Адже відомо, що гарний стимул у значній мірі підвищує рівень креативної енергії.

  • Щороку Україна підвищує свої позиції в рейтингу «Глобальний індекс інновацій». Нашими потужними сторонами є продукування нових знань, креативність в онлайн-просторі, володіння нематеріальними активами. Міжнародне визнання засвідчує великий творчий потенціал українців, тому мета держави – підтримати ініціативність своїх громадян і забезпечити сприятливі умови для розвитку креативних індустрій, – сказав міністр культури України Євген Нищук під час панельної дискусії «Переосмислення ролі культури у розвитку держави».

Як зазначив Євген Нищук, проведення такого Форуму слугує сигналом того, що Україна потребує нового бачення культури, не обтяженого нав’язаним історичним спадком. І ця нова модель культури має поєднувати автентичні національні риси творчості зі світовими та загальноєвропейськими цінностями.

Під час заходу виступили понад 100 спікерів, які представили 100 сценаріїв розвитку креативних індустрій: застосування технології blockchain в українських реаліях, культурна діджиталізація,  публічна дипломатія, інноваційний контент, модернізація ролі культури, інтелектуальне право, соціальне підприємництво. Ці та ще більше актуальних тем зібрали майже 1000 слухачів протягом двох днів Форуму!

Особливу увагу викликав виступ Майкла Щура, під час якого журналіст спробував простою і зрозумілою мовою пояснити, що ж означає Ефект Медичі і наскільки він можливий в Україні. На його думку, Ефектом Медичі можуть займатись ті фахівці, які вже повністю дослідили свою професійну сферу та готові ділитися своїми знаннями зі спеціалістами з інших галузей. Однак проблема в тому, що наші громадяни бояться довіряти іншим та бути відкритими.

Окрім прослуховування надихаючих та інформативних виступів експертів, відвідувачі Форуму спілкувалися із грантодавцями, ознайомилися із діяльністю креативних шкіл та курсів, переглянули найцікавіші ролики фестивалю  Cannes Lions за останні 5 років, а понад  40 осіб пройшли кастинг телеведучих та акторів від ТРК “Україна”. Заключним акордом двох днів Форуму стали нетворкінгові вечірки для обміну ідеями та планування спільних проектів представників різних креативних галузей.

ІІІ Форум видався найуспішнішим, і офіційне представництво Cannes Lions в Україні мотивоване продовжувати свою діяльність у подальших проектах Днів Креативності. На вас чекають: прем’єра та тиждень показів шедеврів Cannes Lions, “Битва агентств”, Конкурс молодих креаторів та багато спільних заходів із нашими партнерами.

Дізнатися про заходи у рамках Днів Креативності можна за посиланням http://creativitydays.in.ua/

Для того, щоб отримати можливість переглянути всі виступи спікерів ІІІ Форуму Креативних Індустрій – напишіть організаторам на електронну адресу: [email protected].

Детальніша інформація: [email protected] або +38 098 927 20 91 (Карина).

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.

Шість креативних кампаній, які завдячують своїм успіхом фанатам

Своїм розголосом кожна така кампанія завдячує саме суперфанатам. Це – приклад того, як можна активізувати та винагородити за лояльність своїх прихильників.

Unilever декларує різноманіття і оголошує війну рекламним стереотипам

Компанія Unilever заявила, що боротиметься з рекламними стереотипами та працюватиме з більшим числом підприємств, якими керують жінки та предстаники етнічних ...

Світ заслуговує на свідків. Кампанія Leica від TBWA\ Paris

Leica, легендарний німецький виробник фотообладнання, історія якого сягає понад 150 років, відзначає відданість фотографів, які відображають світ, у новій міжнародній ...