• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

Каннського Лева вручили на Форумі Креативних Індустрій

10 Вересня, 2018
Час прочитання: 1 хв.
A A
Каннського Лева вручили на Форумі Креативних Індустрій
Share on FacebookShare on Twitter

7-8 вересня 2018 року в НСК «Олімпійський» відбувся Форум Креативних Індустрій. Два дні відкриттів, обміну думок, сенсаційних заяв та неочікуваних тез експертів розпочали дні Креативності в Україні.

Головною подією першого дня Форуму стало урочисте вручення другого за всю історію українського креативу Бронзового Лева. Офіційний представник Cannes Lions в Україні Ірина Кузнєцова вручила нагороду співвласнику та креативному директору агентства «Banda» Павлу Вржещу та співзасновнику агенції «Republique» Денису Гераську. Бронзового Лева в категорії Design вони отримали за брендинг Євробачення 2017 року.

  • Другий рік поспіль українські представники отримують Каннського Лева. Це є свідченням того, що креативні індустрії в Україні розвиваються та мають чимало перспектив! Ми як Представництво Cannes Lions в Україні лише мотивовані цим, і спрямовуємо всю нашу діяльність на розвиток креативності в Україні, підтримку молодих та талановитих новаторів, а також реалізацію цікавих проектів. Наш щорічний та найбільший проект – Форум Креативних Індустрій. Віримо, що все це допоможе підвищити якість робіт учасників та збільшити кількість  перемог на Фестивалі Cannes Lions у майбутньому, – зазначила Ірина Кузнєцова, керівник Офіційного представництва Cannes Lions в Україні.

Володар першого Каннського Лева, керівник Українського кризового медіацентру Геннадій Курочка зробив сенсаційну заяву та вручив Офіційному представництву Cannes Lions в Україні сертифікат на 50 000 доларів. Сертифікат отримає те агентство, яке завоює наступного року Гран-Прі або Золотого Лева в Каннах. Адже відомо, що гарний стимул у значній мірі підвищує рівень креативної енергії.

  • Щороку Україна підвищує свої позиції в рейтингу «Глобальний індекс інновацій». Нашими потужними сторонами є продукування нових знань, креативність в онлайн-просторі, володіння нематеріальними активами. Міжнародне визнання засвідчує великий творчий потенціал українців, тому мета держави – підтримати ініціативність своїх громадян і забезпечити сприятливі умови для розвитку креативних індустрій, – сказав міністр культури України Євген Нищук під час панельної дискусії «Переосмислення ролі культури у розвитку держави».

Як зазначив Євген Нищук, проведення такого Форуму слугує сигналом того, що Україна потребує нового бачення культури, не обтяженого нав’язаним історичним спадком. І ця нова модель культури має поєднувати автентичні національні риси творчості зі світовими та загальноєвропейськими цінностями.

Під час заходу виступили понад 100 спікерів, які представили 100 сценаріїв розвитку креативних індустрій: застосування технології blockchain в українських реаліях, культурна діджиталізація,  публічна дипломатія, інноваційний контент, модернізація ролі культури, інтелектуальне право, соціальне підприємництво. Ці та ще більше актуальних тем зібрали майже 1000 слухачів протягом двох днів Форуму!

Особливу увагу викликав виступ Майкла Щура, під час якого журналіст спробував простою і зрозумілою мовою пояснити, що ж означає Ефект Медичі і наскільки він можливий в Україні. На його думку, Ефектом Медичі можуть займатись ті фахівці, які вже повністю дослідили свою професійну сферу та готові ділитися своїми знаннями зі спеціалістами з інших галузей. Однак проблема в тому, що наші громадяни бояться довіряти іншим та бути відкритими.

Окрім прослуховування надихаючих та інформативних виступів експертів, відвідувачі Форуму спілкувалися із грантодавцями, ознайомилися із діяльністю креативних шкіл та курсів, переглянули найцікавіші ролики фестивалю  Cannes Lions за останні 5 років, а понад  40 осіб пройшли кастинг телеведучих та акторів від ТРК “Україна”. Заключним акордом двох днів Форуму стали нетворкінгові вечірки для обміну ідеями та планування спільних проектів представників різних креативних галузей.

ІІІ Форум видався найуспішнішим, і офіційне представництво Cannes Lions в Україні мотивоване продовжувати свою діяльність у подальших проектах Днів Креативності. На вас чекають: прем’єра та тиждень показів шедеврів Cannes Lions, “Битва агентств”, Конкурс молодих креаторів та багато спільних заходів із нашими партнерами.

Дізнатися про заходи у рамках Днів Креативності можна за посиланням http://creativitydays.in.ua/

Для того, щоб отримати можливість переглянути всі виступи спікерів ІІІ Форуму Креативних Індустрій – напишіть організаторам на електронну адресу: [email protected].

Детальніша інформація: [email protected] або +38 098 927 20 91 (Карина).

Теги: бизнес и инновациимаркетинг і комунікаціїобщество и государствотворчество и дизайн

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку
Бізнес

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку

2 Лютого, 2024

1 лютого 2024 року нон-профіт проєкт UA business Global запустив освітній серіаліті GLOBA. Підприємці отримають практичні рекомендації з PR, бізнес-комунікацій, нетворкінгу для просування бізнесу на глобальні ринки. 20 коротких 15-хвилинних...

Читати даліDetails

Ваша гривня — наша зброя. Проєкт від Gusev Art Lab для фонду «Повернись живим»

Ефективні алгоритми розвитку бізнесу під час війни на GET Business Festival

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.