• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Каннский блокнот. Страничка 2: Кино, модели, аналитика и пляжи

21 Червня, 2016
Час прочитання: 1 хв.
A A
Каннский блокнот. Страничка 2: Кино, модели, аналитика и пляжи
Share on FacebookShare on Twitter

Третий день кажется первым. Приехало больше людей, открылись дополнительные зоны, стало еще веселее и громче.

День начался с дискуссии о кино и рекламе. Джон Хэгарти заявил, что великая идея должна помещаться не только в фильм, но и в рекламный ролик. В доказательство этих слов спикер привел пример работы своего агентства XBOX “Champagne”.

Стив Голин, продюсер оскароносного фильма “В центре внимания”, и Лоуренс Бендер, продюсер “Криминального чтива” рассказали, как  со временем к ним пришло желание вдохновлять своими фильмами. Теперь они больше чувствуют ответственность и способность влиять на общество. Большое внимание было уделено организации Thе Global Goals, которая неожиданно ярко поднимает социальные вопросы. Отличным примером послужил новый ролик в поддержку прав женщин под песню Spice Girls.

Сильным потрясением лично для меня стало выступление Мадонны Бадгер (Badger&Winters). Это была невероятно откровенная история жизни женщины, которая в один день потеряла трех дочек и родителей.

Сейчас она вместе с партнером старается сделать мир немного лучше. Они не просто создают достойные коммуникации в бьюти-индустрии, а возглавляют движение #WomenNotObjects. Обнаженные модели в рекламе создают комплексы у обычных девушек, влияют на детей, и формируют поверхностное отношение к женщинам в целом. Это приводит к тому, что 91% девушек заявляет, что рекламисты их не понимают.

Samsung особенно постарался сегодня и добавил два боковых экрана для презентации про VR. Тем не менее, аудитория не очень поддерживала спикеров в их радости относительно открытия нового незаменимого медиа.

Представители Dentsu сказали, что главное в дизайне — логика.

Аналитика всех победителей фестиваля за много лет дала такие результаты:
1) вероятность взять гран-при при подаче на фестиваль равна 0,07%,
2) для крутой работы не всегда нужен большой бюджет, сетевое агентство или страна с развитой экономикой
3) наибольший успех приходит при командной игре без явных звезд
4) в сотрудничестве с клиентом самый плодотворный второй год, после чего эффективность восстанавливается только к 10 годам совместной работы.

Вдоль набережной Круазетт пляжи YouTube, Twitter и Facebook создают абсолютно неформальную обстановку и подчеркивают, что сегодня бренды хотят быть “своим парнем”. Участники фестиваля просто снимают футболки и играют в волейбол.

А еще, закат тут просто завораживает…

 

 

 

 

 

Теги: фестивалі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Знання дають спокій та силу: Projector відкрили доступ до 12 відеокурсів
Відповідальність

Знання дають спокій та силу: Projector відкрили доступ до 12 відеокурсів

18 Лютого, 2022

Уперше Projector Institute відкриває безкоштовний доступ до 12 відеокурсів факультету Humanitarium. До 17 березня будь-хто може переглянути один, два чи всі відеокурси, скориставшись промокодом. Зараз в Україні всі шукають власний спосіб відчути твердий ґрунт під ногами....

Читати даліDetails

Gillette запускає нову рекламу до Super Bowl

Robo Dog: тизер реклами Kia ставить притулки для тварин у центрі уваги

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.