Креативна агенція Arriba! розробила кампанію «Не випускай фейки назовні», спрямовану на розвиток критичного мислення. Серія принтів демонструє, як виглядає сліпа ретрансляція гучних заголовків та дає прості інструменти роботи з шокуючими новинами.
Макс Бурцев, креативний директор Arriba!: «Ми працюємо у сфері комунікації та знаємо, що брехлива інформація (фейки) найчастіше стає зброєю масового ураження. У кращому випадку фейки руйнують стосунки, викликають у людей зайву напругу і стрес, а в гіршому — розколюють суспільство, іноді — розв’язують війни. Нас хвилює ситуація, що ми бачимо у соціальних мережах і розмовах на кухнях: люди приймають сказане вголос на віру, не перевіряють інформацію, не ставлять додаткових питань, навіщо і кому вигідно її поширення. Вони просто передають її далі, заряджаючи своїми емоціями, генеруючи неприязнь і ненависть у своєму оточенні».
Кампанія створена з ініціативи всієї команди Arriba! Всі люди, які взяли у ній участь, діяли добровільно і знаходились в здоровому глузді, твердій пам’яті і ясній свідомості: копірайтер Рома Глєбов, який жував чорну вермішель; стратег Влад Торський, це хлопець з рибою у роті; дизайнер Діма Алімов — людина-восьминіг.
Читайте також: В Україні запустили кампанію, яка привертає увагу до шрифтового піратства.