• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Кампанія для підвищення ефективності кіно

2 Листопада, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Кампанія для підвищення ефективності кіно
Share on FacebookShare on Twitter

У зв’язку з тим, що мільйони глядачів повертаються в кіно, глобальна асоціація кінореклами SAWA розпочала кампанію для підвищення ефективності медіа за підтримки британських кінотеатрів DCM і Pearl & Dean.

Відомі експерти з реклами та маркетингу зібралися разом, щоб підтримати нову глобальну кампанію, спрямовану на підвищення обізнаності про силу кінематографа для брендів, зокрема аналітик Mark Ritson і легенда реклами John Hegarty.

Кампанія «#HelloBigScreen», започаткована SAWA, включає трихвилинний фільм з віньєтками з подібними Ritson та Hegarty, який буде показуватися в кінотеатрах. Він також включатиме кілька кампаній у соціальних мережах (Facebook, Twitter, Instagram та YouTube), щоб охопити маркетологів, кіноманів та агентства.

«Ми повинні пам’ятати про силу цього неймовірного медіа після року-двох вдалині від кінематографа. Найголовніше з усього його емоційного навантаження, яке не схоже ні на що інше», — говорить Ritson під час фільму.

Hegarty додає: «Це палац мрій… Де ваша уява вільна. У цьому сенсі він абсолютно унікальний у світі відволікання».

До Ritson та Hegarty приєдналися Corinne Woods, директор з комунікацій Всесвітньої продовольчої програми ООН, бразильський артдиректор Marcello Serpa, Mark Tutssel, колишній глобальний креативний директор рекламної агенції Leo Burnett, і Rosie Arnold, колишня виконавча креативна директорка BBH Лондон.

Ця кампанія є першою для SAWA, яка була заснована понад 68 років тому і представляє кінорекламу в усьому світі, налічуючи понад 75 учасників у 38 країнах. До складу членів входять глобальні рекламні компанії в кіно, які продають засоби кіно, включаючи Digital Cinema Media (DCM) і Pearl & Dean у Великобританії, а також дослідницькі компанії та технологічні компанії.

У кампанії беруть участь близько 33 країн, у тому числі Великобританія, Австралія, Бразилія, Канада, Німеччина, Індія, Ірландія, Японія, Південна Африка та США.

«Це така важлива кампанія для нашої галузі, — кажуть генеральна директорка Pearl & Dean Kathryn Jacob і генеральна директорка DCM Karen Stacey. — Це не тільки підкреслює стійкість кінематографічного середовища, але й відзначає ентузіазм і любов, які індустрія, креативники та споживачі продовжують відчувати до кіно, а також його ефективність як рекламної платформи».

Генеральний директор SAWA Cheryl Wannell додає: «Під час пандемії провідні голлівудські режисери піднялися та підтримали владу кіно над усіма іншими екранами. Тому приємно бачити, що рекламні легенди нашого бізнесу зробили те ж саме, оскільки це стосується сили кінематографа як найкращого місця для появи брендів».

кіно
Thea Hdc

Аналітика кінематографу у Великобританії під час пандемії

У 2020 році касові збори Великобританії були несподівано спустошеними, оскільки пандемія змусила кінотеатри закритися, зменшивши загальні доходи за рік на 76% — до 296,7 мільйона фунтів стерлінгів з 1,25 мільярда фунтів стерлінгів — і порушивши послідовність касових зборів Великобританії з 2011 року, за даними Британської кінематографічної асоціації, забираючи мінімум 1 млрд. Кількість прийомів за той же рік скоротилася на 75% до 43,9 мільйона.

За даними Statista, витрати на рекламу в кіно у 2020 році склали всього 45,7 мільйона фунтів стерлінгів, що на 80% менше, ніж у 2019 році. Тим часом дані звіту Ad Association/Warc про витрати показують, що витрати на кіно знизилися на 100% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року в першому кварталі 2021 року.

Однак у звіті прогнозується, що у 2021 році загальні витрати на рекламу в кінотеатрах відновляться на 315,6% у порівнянні з 2020 роком. Дійсно, після того, як кінотеатри знову відкрили у Великобританії в травні, кількість глядачів досягла 45 мільйонів відвідувань по всій галузі, завдяки запуску довгоочікуваних фільмів, таких як «Не час помирати», останній фільм франшизи про Джеймса Бонда.

Джерело

Фото на головній: Samuel Regan-Asante


Читайте також:

Криптовалюта від Burger King. Рекламна кампанія підкорює клієнтів

Що буде, якщо вповільнити швидкість світла? Науковці MIT розповіли про це відеогрою

Теги: кінорозвитоксуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність
Маркетинг і Комунікації

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

17 Квітня, 2024

У сучасному світі, де кожен день відбуваються зміни, говорити про толерантність та взаємосприйняття стає все важливіше. Команда My Happy Place, взяла на себе місію не лише говорити про ці цінності,...

Читати даліDetails

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

Думай як клієнт: від тригерів до просування

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.