У зв’язку з тим, що мільйони глядачів повертаються в кіно, глобальна асоціація кінореклами SAWA розпочала кампанію для підвищення ефективності медіа за підтримки британських кінотеатрів DCM і Pearl & Dean.
Відомі експерти з реклами та маркетингу зібралися разом, щоб підтримати нову глобальну кампанію, спрямовану на підвищення обізнаності про силу кінематографа для брендів, зокрема аналітик Mark Ritson і легенда реклами John Hegarty.
Кампанія «#HelloBigScreen», започаткована SAWA, включає трихвилинний фільм з віньєтками з подібними Ritson та Hegarty, який буде показуватися в кінотеатрах. Він також включатиме кілька кампаній у соціальних мережах (Facebook, Twitter, Instagram та YouTube), щоб охопити маркетологів, кіноманів та агентства.
«Ми повинні пам’ятати про силу цього неймовірного медіа після року-двох вдалині від кінематографа. Найголовніше з усього його емоційного навантаження, яке не схоже ні на що інше», — говорить Ritson під час фільму.
Hegarty додає: «Це палац мрій… Де ваша уява вільна. У цьому сенсі він абсолютно унікальний у світі відволікання».
До Ritson та Hegarty приєдналися Corinne Woods, директор з комунікацій Всесвітньої продовольчої програми ООН, бразильський артдиректор Marcello Serpa, Mark Tutssel, колишній глобальний креативний директор рекламної агенції Leo Burnett, і Rosie Arnold, колишня виконавча креативна директорка BBH Лондон.
Ця кампанія є першою для SAWA, яка була заснована понад 68 років тому і представляє кінорекламу в усьому світі, налічуючи понад 75 учасників у 38 країнах. До складу членів входять глобальні рекламні компанії в кіно, які продають засоби кіно, включаючи Digital Cinema Media (DCM) і Pearl & Dean у Великобританії, а також дослідницькі компанії та технологічні компанії.
У кампанії беруть участь близько 33 країн, у тому числі Великобританія, Австралія, Бразилія, Канада, Німеччина, Індія, Ірландія, Японія, Південна Африка та США.
«Це така важлива кампанія для нашої галузі, — кажуть генеральна директорка Pearl & Dean Kathryn Jacob і генеральна директорка DCM Karen Stacey. — Це не тільки підкреслює стійкість кінематографічного середовища, але й відзначає ентузіазм і любов, які індустрія, креативники та споживачі продовжують відчувати до кіно, а також його ефективність як рекламної платформи».
Генеральний директор SAWA Cheryl Wannell додає: «Під час пандемії провідні голлівудські режисери піднялися та підтримали владу кіно над усіма іншими екранами. Тому приємно бачити, що рекламні легенди нашого бізнесу зробили те ж саме, оскільки це стосується сили кінематографа як найкращого місця для появи брендів».
Аналітика кінематографу у Великобританії під час пандемії
У 2020 році касові збори Великобританії були несподівано спустошеними, оскільки пандемія змусила кінотеатри закритися, зменшивши загальні доходи за рік на 76% — до 296,7 мільйона фунтів стерлінгів з 1,25 мільярда фунтів стерлінгів — і порушивши послідовність касових зборів Великобританії з 2011 року, за даними Британської кінематографічної асоціації, забираючи мінімум 1 млрд. Кількість прийомів за той же рік скоротилася на 75% до 43,9 мільйона.
За даними Statista, витрати на рекламу в кіно у 2020 році склали всього 45,7 мільйона фунтів стерлінгів, що на 80% менше, ніж у 2019 році. Тим часом дані звіту Ad Association/Warc про витрати показують, що витрати на кіно знизилися на 100% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року в першому кварталі 2021 року.
Однак у звіті прогнозується, що у 2021 році загальні витрати на рекламу в кінотеатрах відновляться на 315,6% у порівнянні з 2020 роком. Дійсно, після того, як кінотеатри знову відкрили у Великобританії в травні, кількість глядачів досягла 45 мільйонів відвідувань по всій галузі, завдяки запуску довгоочікуваних фільмів, таких як «Не час помирати», останній фільм франшизи про Джеймса Бонда.
Фото на головній: Samuel Regan-Asante
Читайте також:
Криптовалюта від Burger King. Рекламна кампанія підкорює клієнтів
Що буде, якщо вповільнити швидкість світла? Науковці MIT розповіли про це відеогрою