• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Кампанія для підвищення ефективності кіно

2 Листопада, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Кампанія для підвищення ефективності кіно
Share on FacebookShare on Twitter

У зв’язку з тим, що мільйони глядачів повертаються в кіно, глобальна асоціація кінореклами SAWA розпочала кампанію для підвищення ефективності медіа за підтримки британських кінотеатрів DCM і Pearl & Dean.

Відомі експерти з реклами та маркетингу зібралися разом, щоб підтримати нову глобальну кампанію, спрямовану на підвищення обізнаності про силу кінематографа для брендів, зокрема аналітик Mark Ritson і легенда реклами John Hegarty.

Кампанія «#HelloBigScreen», започаткована SAWA, включає трихвилинний фільм з віньєтками з подібними Ritson та Hegarty, який буде показуватися в кінотеатрах. Він також включатиме кілька кампаній у соціальних мережах (Facebook, Twitter, Instagram та YouTube), щоб охопити маркетологів, кіноманів та агентства.

«Ми повинні пам’ятати про силу цього неймовірного медіа після року-двох вдалині від кінематографа. Найголовніше з усього його емоційного навантаження, яке не схоже ні на що інше», — говорить Ritson під час фільму.

Hegarty додає: «Це палац мрій… Де ваша уява вільна. У цьому сенсі він абсолютно унікальний у світі відволікання».

До Ritson та Hegarty приєдналися Corinne Woods, директор з комунікацій Всесвітньої продовольчої програми ООН, бразильський артдиректор Marcello Serpa, Mark Tutssel, колишній глобальний креативний директор рекламної агенції Leo Burnett, і Rosie Arnold, колишня виконавча креативна директорка BBH Лондон.

Ця кампанія є першою для SAWA, яка була заснована понад 68 років тому і представляє кінорекламу в усьому світі, налічуючи понад 75 учасників у 38 країнах. До складу членів входять глобальні рекламні компанії в кіно, які продають засоби кіно, включаючи Digital Cinema Media (DCM) і Pearl & Dean у Великобританії, а також дослідницькі компанії та технологічні компанії.

У кампанії беруть участь близько 33 країн, у тому числі Великобританія, Австралія, Бразилія, Канада, Німеччина, Індія, Ірландія, Японія, Південна Африка та США.

«Це така важлива кампанія для нашої галузі, — кажуть генеральна директорка Pearl & Dean Kathryn Jacob і генеральна директорка DCM Karen Stacey. — Це не тільки підкреслює стійкість кінематографічного середовища, але й відзначає ентузіазм і любов, які індустрія, креативники та споживачі продовжують відчувати до кіно, а також його ефективність як рекламної платформи».

Генеральний директор SAWA Cheryl Wannell додає: «Під час пандемії провідні голлівудські режисери піднялися та підтримали владу кіно над усіма іншими екранами. Тому приємно бачити, що рекламні легенди нашого бізнесу зробили те ж саме, оскільки це стосується сили кінематографа як найкращого місця для появи брендів».

кіно
Thea Hdc

Аналітика кінематографу у Великобританії під час пандемії

У 2020 році касові збори Великобританії були несподівано спустошеними, оскільки пандемія змусила кінотеатри закритися, зменшивши загальні доходи за рік на 76% — до 296,7 мільйона фунтів стерлінгів з 1,25 мільярда фунтів стерлінгів — і порушивши послідовність касових зборів Великобританії з 2011 року, за даними Британської кінематографічної асоціації, забираючи мінімум 1 млрд. Кількість прийомів за той же рік скоротилася на 75% до 43,9 мільйона.

За даними Statista, витрати на рекламу в кіно у 2020 році склали всього 45,7 мільйона фунтів стерлінгів, що на 80% менше, ніж у 2019 році. Тим часом дані звіту Ad Association/Warc про витрати показують, що витрати на кіно знизилися на 100% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року в першому кварталі 2021 року.

Однак у звіті прогнозується, що у 2021 році загальні витрати на рекламу в кінотеатрах відновляться на 315,6% у порівнянні з 2020 роком. Дійсно, після того, як кінотеатри знову відкрили у Великобританії в травні, кількість глядачів досягла 45 мільйонів відвідувань по всій галузі, завдяки запуску довгоочікуваних фільмів, таких як «Не час помирати», останній фільм франшизи про Джеймса Бонда.

Джерело

Фото на головній: Samuel Regan-Asante


Читайте також:

Криптовалюта від Burger King. Рекламна кампанія підкорює клієнтів

Що буде, якщо вповільнити швидкість світла? Науковці MIT розповіли про це відеогрою

Теги: кінорозвитоксуспільство

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Скільки грошей в українському PR: агенція znamy та спілка Piarity запускають всеукраїнське дослідження

9 Вересня, 2025
Інсайти

Як FMCG «продає» смак у соцмережах

3 Вересня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.