Камінці, що котяться: одна з команд Формули Е ініціювала перегони марблів

З огляду на те, що Олімпійські ігри, та й взагалі майже всі інші спортивні змагання, на час карантину накрилися мідним тазом, фанати спорту зараз невтомно шукають альтернативи звичним публічним заходам, щоб знайти вихід своїй енергії та все ж позмагатися і повболівати. Дехто з гонщиків Формули-1 перейшов на віртуальні симулятори автоперегонів. Формула Е також скористалася цим рішенням, але команді Envision Virgin Racing цього видалося замало і вона ініціювала новий формат перегонів. Тобто перегони марблів. Так, вони дійсно викотили на мініатюрну трасу різнокольорові кульки!

Успіх, який чекав на перегони марблів, виявився несподіванкою для всіх. Для того, щоб організувати такі перегони, команда нещодавно скооперувалася з каналом Jelle’s Marble Runs на YouTube, який ганяє по трасі маленькі скляні кульки з 2006 року. І планує вона проводити такі альтернативні перегони, названі «Marbula E», протягом усього спортивного сезону.

Цей канал нещодавно пережив злет популярності, відколи його перегони скляних кульок, що проходять заплутані траси, знайшов вдячну аудиторію серед онлайн-публіки. У ході змагань купу кульок висипають на кручену доріжку і глядачам пропонується обрати собі марбл до вподоби та вболівати за нього в той час, як він котиться до фінішної прямої.

Гіпнотичне видовище

Перегони марблів – на диво захопливе видовище завдяки тому, що траса не тільки кручена, а й досить широка. Це дає кожному марблу непоганий шанс обігнати «суперників», і їх порядок на трасі постійно змінюється та перебудовується.

Тому, щоб шанувальникам електричного автоспорту було за кого вболівати, доки вони чекають на відновлення сезону Формули Е та повернення до нормальних перегонів, змагання кульок «Marbula E» відбуватимуться у ті самі дні, на які перегони було заплановано згідно з розкладом сезону. Кожен марбл представляє свою команду Формули Е, хоча інші команди й не є офіційними партнерами таких змагань.

У ці вихідні було опубліковане відео з перших таких перегонів.

«Паризька» траса швидко набрала сотні тисяч переглядів, в той час як фанати Формули Е (чи, може, фанати марблів?) захоплено дивилися, як скляні кульки змагаються між собою за першість. Перегони марблів виявилися напрочуд цікавим видовищем. Зокрема, ще й тому, що коментує такі перегони Джек Ніколлс (Jack Nicholls), всім звичний енергійний коментатор «справжніх» змагань Формули Е.

Щоправда відео значно коротше, ніж реальні чи навіть віртуальні перегони. Але драматичності цим камінцям, що котяться, не позичати. І жодних шкідливих викидів у процесі!

Джерело

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Віртуальна вишиванка: український бренд UkrLook розробив першу у світі колекцію цифрового етно-одягу

Український бренд UkrLook розробив і випустив першу у світі віртуальну колекцію етно-одягу. Про це для bit.ua розповіли творці бренду UkrLook. ...

BBC та Kong Studio пояснюють, чому дерев’яна архітектура – це добре

Kong Studio створила для BBC ось таку візуально цікаву анімацію, яка показує, що дерев'яна архітектура – це добре для довкілля.

Деконструкція, біомімікрія, екоактивізм: як архітектура здатна протидіяти зміні клімату

Від принципів безвідходності та озеленення міст до лобіювання екологічних законопроєктів – ось десять способів, як архітектура може протидіяти зміні клімату.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Створено першу кулінарну книгу для тих, хто через COVID-19 не відчуває смаки або запахи

Один з найвідоміших побічних ефектів COVID-19 — це втрата відчуття смаку або запаху, яка може тривати невизначено довго. Як наслідок, ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...