Как за шоколадку можно обломать рога

Бренду удалось отлично подготовить потребителей к появлению на рынке упаковок шоколада с единорогом на упаковке. Симпатичные квадратики были выпущены ограниченным тиражом, и сначала планировалось продать всю партию только через интернет.

Но случилось неожиданное. Анонсировав 11 ноября на своей странице в Facebook начало продаж «единорогов» в интернет-магазине бренда через три дня, 14 ноября сотрудники бренда обнаружили, что за покупками ринулось такое количество поклонников, что сайт сломался. Потом его починили, народ снова ринулся – а он опять сломался. Объявленной возможностью приобрести лакомство на ebay тоже получилось воспользоваться не у всех, товара просто не хватило. Разгневанные неудачей любители шоколада завалили все ресурсы RitterSport претензиями и требованиями предоставить им возможность купить шоколадку.

Результат – компании приходится извиняться перед потребителями до сих пор. Объяснительные записки появляются на сайте бренда, на странице в Facebook и в ответах на многочисленные комментарии (например, к одному из постов их было больше 6 тысяч), и видно, что инцидент прозвучал на всю страну.

Остается только гадать, возник ли ажиотаж случайно или был запланирован хитроумными маркетологами. А пока фанатов марки утешают, что с середины декабря появится возможность приобрести шоколадки с единорогом в офлайн-магазинах. Правда, магазинов будет только два – в Берлине и Вальденбухе. Надеемся, обойдется без членовредительства.


Подробнее: http://adindex.ru/news/adyummy/2016/11/25/156259.phtml

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...