Как выглядит легкость Pepsi

Как показать легкость Pepsi в печатной рекламе? Эту задачу блестяще решило колумбийское агентство Sancho BBDO.

Все просто, ведь логотип Pepsi имеет достаточно кривых, чтобы натолкнуть посреди жаркого лета на мысль о том, как идеально Pepsi  подходит для освежения на воде или во время занятий на свежем воздухе.

В руках дизайнеров Sancho BBDO красные, белые и синие завитки – основные цвета бренда Pepsi представляют собой движение и активность, поэтому они превратили культовый дизайн в свободные занятия, такие как парашютный спорт, виндсерфинг, катание на лыжах, каякинг и дайвинг.

Получилось очень свежо и освежающе…

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.

Мережа KFC заманює персонал конкурентів таємно скуштувати новий бургер

Всіх, хто працює в ресторанах конкурентів цієї мережі, запросили підійти 27 лютого до службових входів KFC, щоб безкоштовно скуштувати бургер La Infame.