Как успешно провести атаку вкусных клонов

Рекламное агентство Kinograf провело новую рекламную кампанию для паба Beer Point. В этот раз рассказали не про пиво, а про еду. Точнее, про её клонирование. Kinograf представил новое видение счастливых часов (1+1=1 или второе блюдо в подарок). Beer Point не дарит второе блюдо, а клонирует его. Идея отразилась в двухголовых клонах гусей и рыб, повторном клонировании-клонирования и правилах экономии. Нестандартные вижуалы разместили в метро, лифтах, на дверях и в самом пабе.

Клиент: Beer Point

Директор: Андрей Фесенко

Агентство: Kinograf
Генеральный директор: Виталий Кокошко
Стратегический директор: Ольга Кокошко

Креативный директор: Олег Киселица
Копирайтеры: Александр Титарчук, Анастасия Захарова, Богдана Заец
Арт-директор: Дмитрий Гуменюк
Дизайнер: Елена Сидько

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...