• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Как украинцы покупают онлайн с кэшбэком: исследование LetyShops

14 Лютого, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Как украинцы покупают онлайн с кэшбэком: исследование LetyShops
Share on FacebookShare on Twitter

14 февраля –– не только День святого Валентина, но и День компьютерной техники. Кэшбэк-сервис LetyShops объединяет любовь к гаджетам и интернет-шопингу и провел исследование среди пользователей сервиса из Украины об их опыте покупок с кэшбэком.

14 февраля –– не только День святого Валентина, но и День компьютерной техники. Кэшбэк-сервис LetyShops объединяет любовь к гаджетам и интернет-шопингу и провел исследование среди пользователей сервиса из Украины об их опыте покупок с кэшбэком.

11.11. –– самая популярная распродажа года
По данным отдела аналитики LetyShops, чаще всего украинцы покупают с кэшбэком на Всемирный День Шоппинга –– 11 ноября. В этот день скидки в китайских магазинах достигают 90%. Особой популярностью отличается AliExpress. В прошлом году на 11.11 украинцы оформили в AliExpress 123 225 заказов с кэшбэком.

Средний кэшбэк в период распродажи

На Всемирный День Шоппинга средний кэшбэк составил 58 грн. Условно, на эти деньги можно заказать капучино с печеньем в кофейне.

Покупки с разных устройств

 Чаще всего онлайн-покупки с кэшбэком оформляют с ПК — 59,27%. Остальную часть заказов украинцы оформляют с мобильных устройств: 36,94% заказов с Android-приложения Letyshops и 3,79% –– с iOS.

Вывод денег

Кэшбэк от покупок можно выводить на банковскую карту, электронный кошелек или пополнять счет мобильного.

За год украинцы вывели кэшбэк на счет мобильного телефона на сумму в 487 801 грн. Этой суммы хватит на 111 лет разговоров. Вот, где польза.

Самая популярная покупка

Самая популярная покупка с кэшбэком –– ночник в форме Луны. Его заказали 2 191 украинцев.

Путешествия

За последний год украинцы оформили 5 747 заказов из категории “Заказ билетов”. Средний кэшбэк за билеты составил 50 грн. На первый взгляд сумма кажется незначительной, но если покупать с кэшбэком хотя бы раз в месяц, то можно вернуть 3000 гривен за год и больше. И потратить на следующее путешествие.

Обучение

Интерес украинцев к онлайн-обучению отобразился и в покупках с кэшбэком. За год жители Украины оформили 7 285 заказов с кэшбэком из раздела “Книги”. А также подписались на 188 образовательных курса.

Кстати, средняя стоимость подписки на обучающий онлайн-курс составляет 1 400 грн, а кэшбэк –– 126 грн.

Доставка еды

Не все украинцы готовы проводить по несколько часов за плитой. За год украинцы оформили с кэшбэком 3 676 заказов еды на дом. Общий кэшбэк за доставку еды, при этом, составил 146 269 грн. Условно –– 32 504 “Мивин”.

Заглавная иллюстрация: https://ua.depositphotos.com

Теги: ринки та дослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік
Маркетинг і Комунікації

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік

5 Лютого, 2024

Наприкінці року ми підбили підсумки розвитку галузі маркетингових сервісів та активності агентств за 2023 рік. Але зараз ще раз хочемо згадати 2022 рік. Повномасштабна війна зупинила активності, залишивши лише найнеобхідніші...

Читати даліDetails

Що купують українці під час війни — дослідження

Прогнози Atlas, Ukrainian Fashion Week, КМЕФ та EIF: яким буде майбутнє івент-індустрії?

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.