Знаменитый сайт выпустил на улицы Бостона более 20 брендированных снегоуборщиков, которые расчищают пути к домам и магазинам, причем совершенно бесплатно.

“Команда Pornhub понимает, что бюджеты, выделенные городами на уборку снега, в основном уже израсодованы” – прокомментировал инициативу Вице-президент Pornhub Кори Прайс.  – Поэтому мы с радостью протянули руку помощи. Мы ведь знаем, что каждый машущий сегодня лопатой мужик – наш почитатель”.

Он же пообещал, что снегоуборщики будут работать до тех пор, пока в них будет нужда и коварная Стелла не двинется дальше. Владельцам снегоуборщиков предлагается присоедини ться к акции, а всем честным бостонцам, отправлять заявки на уборку снега на специально открытый адрес элетронной почты.

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...

Когда браузер становится боссом

В cookie-free рекламном ландшафте будущего браузеры и операционные системы встанут на страже цифрового маркетинга в качестве «привратников». И новый расклад ...

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.