Как кофе помогает гениям творить шедевры

Киевское агентство R agency разработало универсальные коммуникационные принты для молодого украинского бренда Lazy Coffee.

На двух принтах наглядно показано, как чашка кофе повышает работоспособность, эффективность и творческую отдачу. Перо начинает само скользить по бумаге, мысли спешат вперели пишучей руки и в итоге является рукопись шедевра.

Как пример даны рукописи двух знаменитых романов: “Преступление и наказание” и “Война и мир”. Известно, что их великие авторы кофе любили. Так что версия имеет право на жизнь.

“Мы столкнулись со следующей проблемой: в кофейнях полно вкусного крафтового кофе, но непонятно какой из них пить, чтобы взбодриться. Нужно было показать, что продукт бодрит так, что сил и энергии хватит еще не на одно великое дело. Эта иллюстрация демонстрирует “на пальцах”: пишешь – устал – выпил кофе – написал в три раза больше – закончил работу.”, – комментируют работу сотрудники агентства

Заглавная иллюстрация: https://ua.depositphotos.com

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...