• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Как искусственный интеллект покоряет цифровую коммерцию

2 Листопада, 2018
Час прочитання: 1 хв.
A A
Как искусственный интеллект покоряет цифровую коммерцию
Share on FacebookShare on Twitter

Результаты эксперимента, проведенного исследовательской организацией  Gartner, показали, что использование ИИ в компаниях, которые специализируются на цифровой коммерции, обычно считается успешным. 70% организаций заявляют о своих чрезвычайно удачных и прибыльных кампаниях, созданных ИИ.

В исследовании принимали участие 307 организаций, работа которых связана с цифровой торговлей. Эти компании использовали или только внедряли технологии, чтобы понять их ценность и повысить уровень успешных проектов с помощью ИИ.  Организации, участвовавшие в исследовании, были из таких стран, как: США, Канада, Бразилия, Франция, Германия, Великобритания, Австралия, Новая Зеландия, Индия и Китай.

Треть респондентов отметили, что они видят двукратные улучшения в результатах. Удовлетворенность клиентов, прибыль и снижение затрат являются наиболее распространенными метриками, которые использовались для оценки влияния ИИ на бизнес. В частности, для удовлетворения запросов клиентов показатели повысились на 19%, а снижения доходов и затрат улучшились на 15% каждый.

По словам Брайана Баумгарта, генерального директора компании по программному обеспечению Conversion Logic, для преодоления трудностей  во время внедрения ИИ в команду работников,  организации должны учитывать «четыре столпа успеха маркетинга»: данные, системы, алгоритмы и люди:

  1. Данные

Организации должны активно и постоянно собирать данные и выставлять их в одном контексте. Именно регулярная работа с данными сделает отличную основу для внедрения ИИ.

  1. Системы

Маркетологи, поставщики и другие работники должны обладать гибкостью и адаптивными навыками. Таким образом, организация будет добавлять новые источники данных из разных мест легко и быстро.

  1. Алгоритмы

Система в целом должна быть модульной и масштабируемой. Это значит, что процесс подключения алгоритмов с разных источников данных для выполнения различных задач должен быть легким.

  1. Люди

Поиск и предложение работы «правильным» людям, их гибкость и опыт очень важны, так как это люди будут работать непосредственно с ИИ.

Диана Мехедок

Теги: ринки та дослідженнятехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.