Серийный предприниматель и основатель стартапов GrowthHackingIdea и Next Music Аладдин Праведно-Счастливый нашел способ связаться с журналистом TechCrunch, до которого он не мог достучаться стандартными путями. Чтобы обратить на себя внимание Стива О’Хира, он создал таргетированную рекламу с его фото в LinkedIn.

Эксперимент Аладдин подробно описал в своем блоге на Medium. Прежде чем перейти к нестандартным методам, предприниматель отправил письмо Стиву, однако не получил ответа. Тогда он наткнулся на статьи с описанием новой супертаргетированной рекламы на LinkedIn.

Для начала предприниматель создал два варианта рекламы:

После этого он начал настраивать опции таргетирования. Возможности LinkedIn позволяют сузить показы вплоть до работников одной компании. Однако, здесь возникло ограничение. Количество людей, которым будет показана реклама, должно быть не менее 1 000.

Тогда Аладдин добавил в список все технологические блоги, которые были ему известны. Возникла новая проблема: LinkedIn не захотел пропускать рекламу с текстом «Работаешь на TechCrunch?». Остался лишь один допустимый вариант: «Вы знаете Стива О’Хира?». Он и был запущен с бюджетом в $10 за тысячу показов.

Усилия не пропали даром. Журналист прокомментировал пост Аладдина словами «Было бы проще написать мне email, что, как я вижу, вы и сделали». И далее они продолжили общение в почте.

 


Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MADmap – новий путівник по українським рекламним кампаніям

Всеукраїнська Рекламна Коаліція презентує свій новий довгостроковий проєкт – Marketing Advertising Design map —інструмент для простого та дієвого пошуку партнерів ...

Вигадані види спорту: Buffalo Wild Wings зібрала ролик із користувацького контенту

Мережа спорт-барів Buffalo Wild Wings знайшла цікаву і актуальну тенденцію: вигадані види спорту, якими можна займатися вдома.

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...

corona_colosseum2_1

Досвід Італії: чого слід чекати рекламній індустрії

Саме Італію зараз можна вважати передвісницею тих змін, яких слід чекати рекламній індустрії та медійній сфері інших західних країн у часи кризи.

Пандемічна комунікація бренду: швидке реагування, планування, релевантність

Про стратегію поведінки брендів під час надзвичайної ситуації, якою стала пандемія короновірусу, розповідають Сhief Еxecutive Оfficer в MullenLowe Adventa Світлана ...