• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Как достучаться до О'Хары?

9 Вересня, 2015
Час прочитання: 1 хв.
A A
Как достучаться до О'Хары?
Share on FacebookShare on Twitter

Серийный предприниматель и основатель стартапов GrowthHackingIdea и Next Music Аладдин Праведно-Счастливый нашел способ связаться с журналистом TechCrunch, до которого он не мог достучаться стандартными путями. Чтобы обратить на себя внимание Стива О’Хира, он создал таргетированную рекламу с его фото в LinkedIn.

Эксперимент Аладдин подробно описал в своем блоге на Medium. Прежде чем перейти к нестандартным методам, предприниматель отправил письмо Стиву, однако не получил ответа. Тогда он наткнулся на статьи с описанием новой супертаргетированной рекламы на LinkedIn.

Для начала предприниматель создал два варианта рекламы:

После этого он начал настраивать опции таргетирования. Возможности LinkedIn позволяют сузить показы вплоть до работников одной компании. Однако, здесь возникло ограничение. Количество людей, которым будет показана реклама, должно быть не менее 1 000.

Тогда Аладдин добавил в список все технологические блоги, которые были ему известны. Возникла новая проблема: LinkedIn не захотел пропускать рекламу с текстом «Работаешь на TechCrunch?». Остался лишь один допустимый вариант: «Вы знаете Стива О’Хира?». Он и был запущен с бюджетом в $10 за тысячу показов.

Усилия не пропали даром. Журналист прокомментировал пост Аладдина словами «Было бы проще написать мне email, что, как я вижу, вы и сделали». И далее они продолжили общение в почте.

 


Теги: креатив

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Best Marketing Teams 2025: розпочато дослідження кращих маркетингових команд України

8 Вересня, 2025
Ідеї

Ви можете попасти в ДТП, але не на гроші: нова кампанія hotline.finance та Невгамовні

11 Вересня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.