Как делается газета? Учись, студент!

Во время экскурсии слушатели смогли узнать, как работает современный мультимедиа холдинг – Медиа Холдинг Вести Украина, в частности, увидели процесс создания и производства новостей, познакомились с особенностями и спецификой журналисткой профессии.

В ньюсруме студенты наблюдали, как создается ежедневная Газета Вести. Журналисты встретили гостей и рассказали о том, как верстается печатное издание, в каком режиме работают журналисты и с чего начинается их рабочий день. Ребята узнали о том, как правильно найти информационный повод, какие бывают форматы мероприятий, как правильно осветить событие, где искать спикера, как найти тему для материала, смогли понаблюдать над редакционным процессом создания материалов.

Будущие журналисты и маркетологи внимательно слушали, вникали и анализировали полученную информацию, наблюдали за редакционным процессом, общались с журналистами.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Беремо і робимо. Комунікаційний перезапуск ПриватБанку

ПриватБанк — банк, який багато в чому перший. Наприклад, першим у світі зробив цифрові обкладинки для карток, першим в України надав можливість персоналізувати картки, ...

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

ДТЕК оновив фірмовий стиль, зробивши ставку на чисте і сучасне графічне рішення, яке розкриває нову ідею — енергію змін. У ...

МАМІ: Інсайти від лідерів ринку маркетингових сервісів

Як у ситуації турбулентності утримати бізнес? Які стратегії запроваджувати у компанії, щоб навіть у такі часи розвивати агентство? Чого очікувати ...

Віртуальний туризм: кампанія PLAY NZ демонструє Нову Зеландію у форматі відеогри

Організація Tourism New Zealand запрошує весь світ ознайомитися з кампанією PLAY NZ, яка імітує відеогру з відкритим світом. Ця новаторська ...

5 рекламних роликів, які номінували на премію Emmy 2020

Американська телевізійна премія Emmy оголосила 5 номінантів у категорії «Найкраща реклама 2020 року». Переможця оголосять на щорічній церемонії вручення 20 ...

Paula Scher, Mirko Borsche і Eike König на першій конференції WHATABOUT: Future of Brands

11-13 вересня відбудеться WHATABOUT: Future of Brands — перша онлайн-конференція про діджитальну реальність у дизайні, візуальних та бренд комунікаціях. На ...