Как делается газета? Учись, студент!

Во время экскурсии слушатели смогли узнать, как работает современный мультимедиа холдинг – Медиа Холдинг Вести Украина, в частности, увидели процесс создания и производства новостей, познакомились с особенностями и спецификой журналисткой профессии.

В ньюсруме студенты наблюдали, как создается ежедневная Газета Вести. Журналисты встретили гостей и рассказали о том, как верстается печатное издание, в каком режиме работают журналисты и с чего начинается их рабочий день. Ребята узнали о том, как правильно найти информационный повод, какие бывают форматы мероприятий, как правильно осветить событие, где искать спикера, как найти тему для материала, смогли понаблюдать над редакционным процессом создания материалов.

Будущие журналисты и маркетологи внимательно слушали, вникали и анализировали полученную информацию, наблюдали за редакционным процессом, общались с журналистами.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...