Кадрові зміни в DAN Ukraine: Світлана Степанюк стає керівником Posterscope, а Дарина Момот – медіадиректором Vizeum

З 1 вересня в компанії Posterscope Ukraine новий СЕО – Світлана Степанюк, досвідчений управлінець з більш ніж 15-річною практикою в медіа. Світлана 11 років займається зовнішньою рекламою, стояла біля витоків створення агентства Posterscope Ukraine.

Перед новим керівником стоять амбітні завдання і виклики: посилення лідерських позицій в баїнгу, просування цифрових інструментів і розвиток інновацій в галузі, а також трансформація і автоматизація внутрішніх бізнес-процесів в компанії.

«Агентство Posterscope, в якому раніше я пропрацювала 9 років, є для мене рідним, і я дуже хочу, щоб компанія розвивалася, змінювалася і процвітала. Зовнішня реклама займає і буде займати важливе місце в медійному спліті ефективних рекламних кампаній. Діджитальні трансформації, які ми вже спостерігаємо в Україні і світові тренди в галузі свідчать про те, що у зовнішньої реклами дуже великий потенціал у розвитку нових напрямків й інновацій. Завдання, яке стоїть перед агентством – стати лідером таких змін в Україні – драйвити, надихати і шукати нетривіальні шляхи в її вирішенні», – коментує Світлана Степанюк, СЕО Posterscope Ukraine.

Позицію медіадиректора в компанії Vizeum Ukraine займе Дарина Момот, яка раніше очолювала ТБ-баїнг в Amplifi Ukraine (входить в комунікаційну групу Dentsu Aegis Network Ukraine). На новій посаді Дарина розширить зону відповідальності і сконцентрується на розвитку експертизи як в ТБ, так і нон-ТБ.

Дарина Момот в рекламній галузі з 2008 року. Завдяки багаторічній роботі в підрозділі Amplifi Ukraine, сервісі, який впроваджує трансформаційні підходи в процес медіаінвестицій клієнтів, Дарина прекрасно орієнтується в українському медіаринку і вміє знаходити найбільш ефективні рішення медіазадач клієнтів. Також вона близько знайома з корпоративною культурою Vizeum України, де свого часу збудувала блискучу кар’єру і займала позицію баїнг-директора.

«Я дуже рада повернутися в яскраву команду Vizeum Ukraine. Зміни у світі та індустрії зараз відбуваються дуже швидко і вимагають від нас постійного розвитку та застосування нових знань і підходів навіть у рішення уже знайомих нам завдань, тому ми з командою використаємо наш багатосторонній досвід і сконцентруємося на розвитку експертизи та пошуку нових найбільш ефективних рішень для клієнтів», – коментує Дарина Момот, медіадиректор Vizeum Ukraine.

Андрій Нікитич, який очолював Posterscope Ukraine з дня заснування, залишає комунікаційну групу Dentsu Aegis Network Ukraine.

«Posterscope Ukraine зараз знаходиться у відмінній формі: з року в рік зростають обороти, з’являються нові клієнти, народжуються нові ініціативи. Я щиро вдячний за все те, що Андрій Нікитич зробив для створення та успішної роботи лідера на ринку зовнішньої реклами: 12 років тому було створено агентство Master AD, сформована приголомшлива команда, а потім пройшла успішна трансформація локальної компанії в мережевий Posterscope Ukraine. На поточному етапі розвитку між менеджментом групи і Андрієм сформувалися розбіжності в поглядах на тактичну і довгострокову стратегії розвитку бізнесу. Саме тому Андрій залишає нашу комунікаційну групу. Я впевнений, що Світлана Степанюк в новій для себе ролі поведе Posterscope Ukraine до нових звершень і перемог в сучасній постійно мінливій рекламної індустрії», –  коментує Олександр Гороховський, CEO, Dentsu Aegis Network Ukraine.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...