Кадрові зміни в DAN Ukraine: Світлана Степанюк стає керівником Posterscope, а Дарина Момот – медіадиректором Vizeum

З 1 вересня в компанії Posterscope Ukraine новий СЕО – Світлана Степанюк, досвідчений управлінець з більш ніж 15-річною практикою в медіа. Світлана 11 років займається зовнішньою рекламою, стояла біля витоків створення агентства Posterscope Ukraine.

Перед новим керівником стоять амбітні завдання і виклики: посилення лідерських позицій в баїнгу, просування цифрових інструментів і розвиток інновацій в галузі, а також трансформація і автоматизація внутрішніх бізнес-процесів в компанії.

«Агентство Posterscope, в якому раніше я пропрацювала 9 років, є для мене рідним, і я дуже хочу, щоб компанія розвивалася, змінювалася і процвітала. Зовнішня реклама займає і буде займати важливе місце в медійному спліті ефективних рекламних кампаній. Діджитальні трансформації, які ми вже спостерігаємо в Україні і світові тренди в галузі свідчать про те, що у зовнішньої реклами дуже великий потенціал у розвитку нових напрямків й інновацій. Завдання, яке стоїть перед агентством – стати лідером таких змін в Україні – драйвити, надихати і шукати нетривіальні шляхи в її вирішенні», – коментує Світлана Степанюк, СЕО Posterscope Ukraine.

Позицію медіадиректора в компанії Vizeum Ukraine займе Дарина Момот, яка раніше очолювала ТБ-баїнг в Amplifi Ukraine (входить в комунікаційну групу Dentsu Aegis Network Ukraine). На новій посаді Дарина розширить зону відповідальності і сконцентрується на розвитку експертизи як в ТБ, так і нон-ТБ.

Дарина Момот в рекламній галузі з 2008 року. Завдяки багаторічній роботі в підрозділі Amplifi Ukraine, сервісі, який впроваджує трансформаційні підходи в процес медіаінвестицій клієнтів, Дарина прекрасно орієнтується в українському медіаринку і вміє знаходити найбільш ефективні рішення медіазадач клієнтів. Також вона близько знайома з корпоративною культурою Vizeum України, де свого часу збудувала блискучу кар’єру і займала позицію баїнг-директора.

«Я дуже рада повернутися в яскраву команду Vizeum Ukraine. Зміни у світі та індустрії зараз відбуваються дуже швидко і вимагають від нас постійного розвитку та застосування нових знань і підходів навіть у рішення уже знайомих нам завдань, тому ми з командою використаємо наш багатосторонній досвід і сконцентруємося на розвитку експертизи та пошуку нових найбільш ефективних рішень для клієнтів», – коментує Дарина Момот, медіадиректор Vizeum Ukraine.

Андрій Нікитич, який очолював Posterscope Ukraine з дня заснування, залишає комунікаційну групу Dentsu Aegis Network Ukraine.

«Posterscope Ukraine зараз знаходиться у відмінній формі: з року в рік зростають обороти, з’являються нові клієнти, народжуються нові ініціативи. Я щиро вдячний за все те, що Андрій Нікитич зробив для створення та успішної роботи лідера на ринку зовнішньої реклами: 12 років тому було створено агентство Master AD, сформована приголомшлива команда, а потім пройшла успішна трансформація локальної компанії в мережевий Posterscope Ukraine. На поточному етапі розвитку між менеджментом групи і Андрієм сформувалися розбіжності в поглядах на тактичну і довгострокову стратегії розвитку бізнесу. Саме тому Андрій залишає нашу комунікаційну групу. Я впевнений, що Світлана Степанюк в новій для себе ролі поведе Posterscope Ukraine до нових звершень і перемог в сучасній постійно мінливій рекламної індустрії», –  коментує Олександр Гороховський, CEO, Dentsu Aegis Network Ukraine.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія Apple створила кумедний мініфільм про віддалену роботу

Apple створила сиквел до ролика «The Underdogs», який показує чимало моментів, добре знайомих всім, кому останнім часом доводилося працювати дистанційно.

Рейтинг медіа агентств України відповідно до медіа бюджетів

Всеукраїнська рекламна коаліція представляє Рейтинг медіа агентств України відповідно до медіа бюджетів (білінгів) за 2019 рік Мета рейтингу – показати ...

45-метрові декорації та зйомка одним кадром: як Ajax Systems знімали новий продуктовий ролик

На жаль, Супермена немає, а Робокоп — вигадка. На щастя, маємо реального супергероя, який щодня протистоїть вогню, воді та злочинному ...

Фонд поддержки МСБ PRIME Group превысил 10 миллионов гривен

Оператор наружной рекламы PRIME Group оказал маркетинговую помощь украинским компаниям, бизнес которых пострадал от разрушительного влияния пандемии COVID-19. В рамках ...

Нова кампанія для бренду морозива Monaco від креативного агентства banda

У бренду морозива Monaco є ціла купа незаїжджених смаків. Так виникла ідея — донести, що морозиво Monaco зі своїми неочікуваними ...

Burger King за допомогою малюнків нагадав публіці, якою є зона покриття кожного ресторану

Споживачам було запропоновано створити власну інтерпретацію тих геометричних фігур, які утворює зона покриття кожного ресторану.