К Дню святого Валентина выпущены открытки с изображением редких и уродливых животных

Все доходы от их продажи пойдут на поддержку изображенных на открытках видов фауны: носача, лысого уакари, рыбы-капли и других. Кроме того, что все они находятся под угрозой исчезновения, их объединяет еще одно- они крайне уродливы. Поэтому в агентстве решили обратить на них внимание – ведь они никогда не попадали в популярные социальные кампании как симпатичные панды, тигры или полярные медведи.

Собрав в качестве моделей самых уродливых представителей животного мира, в агентстве придумали слоган кампании – «Истинная любовь слепа».

Чтобы снизить себестоимость открыток и направить на благотворительность как можно больше средств, в Droga5 создали их в сотрудничестве с сервисами Screaming Colour и Shutterstock, и привлекли к работе независимых фотографов. Приобрести открытки можно на специальном сайте.


Подробнее: https://adindex.ru/news/adyummy/2017/02/10/158005.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Онлайн-івент року»

Триває голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.