Юрій Марченко: Продає не секс, а гумор

На сході країни стартував цикл освітніх лекцій про комунікації. Їх проводить
Програма розвитку ООН (http://www.ua.undp.org/content/ukraine/uk/home.html)
та Molodiya Festival безкоштовно для усіх охочих. Тренінги вже пройшли у
Краматорську, Маріуполі та Сєвєродонецьку. Спікери – українські медійники,
серед них – редактор інтернет-видання Платформа Юрій Марченко. Нижче –
кілька фрагментів його лекції.

Комунікація – це розповідання історій. Ви щось дізнаєтесь і переказуєте
іншим. Як вихопити людину із колосального інформаційного потоку і привернути
увагу саме до вашої історії? Уявіть, що ви розповідаєте її вашому приятелю в
кафе. Ви ніколи за таких обставин не говоритимете канцеляризмами, складними
конструкціями і реченнями на сто сторінок. Ви будете говорити просто. Ніхто
не розповідає другу: «Організацією такою-то за підтримки таких-то було
проведено освітньо-культурний захід, спрямований на…». Ми скажемо просто: «Ми
провели фестиваль прокрастинації». А потім одразу виділимо найцікавіше, що
там було. До слова, комунікація – це вже давно не тільки текст. Це ваші
картинки, дизайни і креатив. Це відео, спецпроекти, офлайнові речі. Робіть
це.

Чому комунікація – це важливо? Були собі волохаті хіппі. Якось вони вирішили
організувати акцію порятунку кита. І мала вона такий вигляд: є кит, є
китобійне судно, а хіппі підпливали на маленькому човні і ставали між ними.
Так вони заважали мисливцям поцілити у тварину. Але вже тоді ці хіппі
розуміли важливу річ: потрібно не тільки робити щось. Не тільки рятувати
китів на своєму малесенькому човні, але й розповідати про це. Тож на їхніх
акціях, крім цього човника, який захищав кита, було ще купа інших маленьких
човників, які плавали навколо і знімали усе це на фото та відео. Врешті ті
волохаті хіпі стали відомі як організація Грінпіс.

Трохи цифр. Щодня створюється 2,5 млн терабайт різних даних. Це близько 200
трильйонів сторінок Word. Для прочитання всього цього людині потрібно 15 млрд
років. Середній американець розблоковує телефон 150 разів на день. Це кожні 8
хвилин. Якщо людина отримала телефон в 16 років, то до кінця життя набереться
8 років перегляду соцмереж. То як же ж бути помітним у цьому масиві
інформації?

Поставне на усі свої комунікації фільтр «Більше так ніхто не зробить». Пишіть
так, як ніхто не пише, придумайте свій унікальний стиль, придумуйте нові
формати, які ніхто ще не робив. Ми у своїй роботі зробили ставку на гумор, і
це працює. Бо найкраще продає насправді не секс, а саме гумор. Берлінське
метро усі ненавиділи доти, доки вони не почали над собою жартувати
(https://platfor.ma/topic/marshrut-lyubovi-yak-berlinske-metro-vsih-u-sebe-zakohalo/).

Все може бути цікавим. Наприклад, до вивчення філософії можна привернути
увагу, влаштувавши конкурс краси серед філософів
(https://projects.platfor.ma/krasota-trebuet-diskursa/), до поезії Шевченка –
створивши Шевченкобота (https://platfor.ma/specials/shevchenkobot/), а
кумедна подача новини зацікавить читача розкопками
(https://platfor.ma/magazine/text-sq/news/zombi-ne-proidut/).

Жартуйте, дурійте, будьте сміливі і вашу комунікацію помітять.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Исследование Admixer: Влияние пандемии коронавируса на рекламную индустрию в CEE

30 июня компания Admixer провела опрос брендов, рекламодателей, рекламных агентств и поставщиков технологий для запуска цифровой рекламы, которые работают в ...

Реклама для тих, хто її собі дозволити не може: телеканал підтримує дрібних підприємців

Channel 4, популярний британський телеканал, підтримує дрібних підприємців, передавши ряду малих компаній слоти у прайм-тайм.

iPhone та хокейна стрічка: новий ролик Apple присвячено спорту

iPhone та хокейна стрічка опинилися прикріпленими на багатьох незвичних поверхнях: ключка, льодовий комбайн і навіть підошва ковзанів.

Libresse-Body-Form-WombStories-Hero

«Табу слабшають, коли ми відкрито та відверто спілкуємося»: інтерв’ю з бренд-менеджеркою Libresse

З 2016 року бренд Libresse створює та запускає кампанії, спрямовані на руйнування стереотипів і заборон, пов’язаних із жіночою інтимною зоною. ...

Ребрендинг Blockbuster Mall от Nebo ideas agency

Пока из-за карантина торгово-развлекательные центры не работали, Nebo ideas agency работало над айдентикой для торгово-развлекательного центра Blockbuster Mall. Перед агентством ...

Беремо і робимо. Комунікаційний перезапуск ПриватБанку

ПриватБанк — банк, який багато в чому перший. Наприклад, першим у світі зробив цифрові обкладинки для карток, першим в України надав можливість персоналізувати картки, ...