«Это – не курица»: в Лондоне разработали упаковку для альтернативного бренда мяса

Лондонская студия дизайна Johnson Banks разработала визуальную айдентику для нового альтернативного бренда мяса This. Продукт рассчитан на флекситарианцев – людей, которые едят мясо, но хотят сократить его количество в рационе.

Продукция появится на полках британских магазинов в конце этого года. В ассортименте будут продукты из сои и гороха, которые на вкус и внешний вид напоминают некоторые виды мяса – курицу, свинину и говядину.

Главной идеей рекламной кампании был отказ от обвинения мясоедов. На студии решили не формировать чувство вины у потребителей, вместо этого они сделали акцент на продукции.

На каждой упаковке напечатан текст, побуждающий к размышлениям. Например, «This – не тофу», «This – не компромисс», «This – не курица», «Ты готов к This?».

На студии также отмечают, что в упаковке бренда используется на 90% меньше пластика, чем в обычной упаковке мяса.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.