Jessica Walsh із Sagmeister & Walsh на Ad Black Sea 2018

Всесвітньо відомий графічний дизайнер з США, визнаний ілюстратор, арт-директор та партнер креативного агентства Sagmeister & Walsh Jessica Walsh виступить на четвертому міжнародному фестивалі реклами Ad Black Sea у якості спікера. Фестиваль відбудеться 20-22 вересня в Батумі, Грузія.

Jessica буде говорити про цінність гри, її біологічну та історичну важливість. Вона розповість про те, як гра є основою будь-якого творчого процесу, який вимагає інновацій, і як можна перейнятися цим станом розуму. Гра стала вирішальним фактором в її власному розвитку, і вона поділиться тим, як це вплинуло на її кар’єрний шлях.

«Кожна гра має суворий набір правил, і я думаю, що це  стосується і дизайну. Я думаю, що обмеження допомагають творчості процвітати. Важко зробити щось на відмінно, коли можливості нескінченні. За допомогою своїх останніх робіт в Sagmeister & Walsh, я продемонструю, як я створювала свої власні правила, які допомогли мені розібратися з концепціями, і коли приходить час їх знищувати».

Змішуючи рукоділля, фотографію і цифровий дизайн, Jessica в основному працює з брендингом, типографією, дизайном сайтів і художніми інсталяціями. Її стиль називають «сміливим, емоційним і провокаційним» з сюрреалістичними нотками.

Вона працювала над проектами для Levi’s, Aizone, Adobe і Colab Eyewear, а також робила ребрендинг для Єврейського музею в Нью-Йорку і Музею сучасного мистецтва Aldrich в Коннектикуті.

Jessica виграла безліч нагород, серед яких: New Star of Design, Society of Publication Designers Award, Art Directors Club, Visual Artist Award в Print magazine, The Envy Index: 25 Under 25 в L Magazine, Type Directors Club Award, 25 People Shaping the Future of Design в Complex, GD USA, Webby Award.

Не пропустіть виступ Jessica Walsh. Ви можете акредитуватися на фестиваль до 14 вересня на www.adblacksea.com

У разі виникнення запитань, просимо звертатися до оргкомітету: Катерина Грабовська – [email protected], Ольга Підгорська – [email protected].

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...