Элтон Джон показал, какой он лузер в рэпе

Совершенно в новой ипостаси предстал сэр Элтон Джон в новой глобальной рекламе Snickers. Он продемонстрировал во что превращается рэпер на баттле, если он голодный.

Так неожиданно обыгрывается слоган “Ты не ты, когда голоден”. Участников массового рэп-батла сменяет … Элтон Джон, который поет в своей обычной манере. Только в это время и в этом месте это не кайф, бро! И только батончик Snickers ставит все на место. И Элтон Джон превращается в… популярного мастера хип-хопа Буги.

Кроме Буги, в ролике читают рэп Эмарр Кухомано и Моник Лоуз.

Ролик был создан AMV BBDO и режиссером Андреасом Нильссоном. Он будет транслироваться в кинотеатрах и телешоу с 1 сентября в Великобритании, США, Германии и России.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...