Эд Ширан и Heinz выпустили томатный «Эдчуп»

Британский музыкант Эд Ширан и производитель кетчупа Heinz объявили о коллаборации. Об этом пишет портал The Drum.

Стороны подписали контракт в апреле. Ранее сообщалось, что певец снимется в рекламном ролике бренда по собственному сценарию. А теперь стало известно, что компания выпустит лимитированную серию «Эдчупа». На упаковке бутылки фирменному томату «надели» очки и сделали «прическу» как у Эда.

Эд Ширан — давний фанат Heinz. Он набил тату на руке с логотипом бренда, обязательно условие его райдера — бутылка кетчупа этой марки. Ранее он даже пошутил, что если он станет премьер-министром Великобритании, то первым же законом он обяжет предлагать Heinz во всех ресторанах, которые подают чипсы.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #002

Чао, креатори! А ось і другий випуск Creative Digest CIAU! Нова порція найцікавішого зі світу креативу! Creative Digest · Creative ...

Українське агентство banda відкриває офіс у Каліфорнії

Каліфорнійський офіс banda очолить Ярослав Сердюк, співзасновник та директор зі стратегії агентства. Ярослав вже повністю переїхав до Каліфорнії та відповідатиме ...

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за ...

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, ...

Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes»

Все почалося з того, що новачок погодився приєднатися до монументального задуму дітей і збудувати разом з ними велетенську іграшкову трасу для перегонів.

Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями. Утілюючи стратегію розвитку та ...