Нигерийское агентство 7 Interactive Lagos подготовило кампанию наружной рекламы для национального бренда Hero.

Кампания отталкивается от проблемы национальной идентичности нигерийцев. Сегодня молодые нигерийцы начали забывать свою культурную самобытность в пользу западных идеалов и поп-идолов. Кампания “Эчефула!” призывает соотечественников никогда не забывать свои корни (Echefula переводится как «Никогда не забывай» на языке игбо – одном из государственных языков Нигерии) В визуалах креативах агентство использовало этнический стиль граффити «Нсибиди”, принадлежащий народам юга и юго-востока Нигерии, который сегодня почти забыт. Кампания стремится чтобы показать прекрасную часть истории страны, которую нигерийцы, по мнению креаторов, стали активно забывать.  Бренд и агентство обращаются к своим согражданам с призывом никогда этого не забывать. Эчефула!

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...

corona_colosseum2_1

Досвід Італії: чого слід чекати рекламній індустрії

Саме Італію зараз можна вважати передвісницею тих змін, яких слід чекати рекламній індустрії та медійній сфері інших західних країн у часи кризи.

Пандемічна комунікація бренду: швидке реагування, планування, релевантність

Про стратегію поведінки брендів під час надзвичайної ситуації, якою стала пандемія короновірусу, розповідають Сhief Еxecutive Оfficer в MullenLowe Adventa Світлана ...

Гонщики «Формули-1» вийшли на віртуальну трасу (і не лише вони)

Оскільки нинішній спортивний сезон було призупинено, організатори «Формули-1», щоб фанати та гонщики не скучили, перенесли перегони на віртуальну трасу.

Гравець під ніком «Знижка»: мережа KFC влаштувала полювання в грі Fortnite

Мережа KFC влаштувала полювання в онлайн-грі Fortnite, метою якого було перемогти п’ять кращих професійних гравців кіберспорту, щоб виграти знижки.