Японцы размещают рекламу на женских подмышках

Японское рекламное агентство Wakino Ad предложило своим клиентам новый оригинальный рекламный носитель — женские подмышки.

Реклама представляет собой небольшие наклейки на тело. Девушки-модели за $90 в час размещают их у себя на подмышках. Их задача — привлечь к объявлению внимание окружающих: держаться за поручни в метро и автобусах, тянуться.

Разместить рекламу таким нетрадиционным способом пока решилась только косметическая компания Liberta. Такой способ размещения, по мнению Wakino Ad, может быть интересен актерским школам, рекрутинговым сайтам и детективным агентствам.

Пустить человеческое тело в дело предлагали и другие рекламные агентства. В 2013 г. компания Absolute Territory PR размещала рекламу на женских бедрах. В 2009 г. авиакомпания Air New Zealand арендовала «черепные билборды»: 30 человек нанесли хной на свои затылки ее рекламный слоган. А в 2005 г. американка за $10 тыс. сделала на своем лбу тату с рекламой казино Golden Palace.
Источник

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.

Їстівні квіти та неїстівна піца: креатив до Дня закоханих 2021

Їстівні квіти та неїстівна піца, білизна для телефонів та для тестів на цноту – ось таких форм набув креатив до Дня закоханих 2021.