Якби банки бачили далі, ніж їхні картки…

Кожною своєю ініціативою Благодійний фонд «Квітна» допомагає рятувати українок від раку молочної залози. Цього разу — закликаючи банки включити кнопки для пожертвувань.

Сьогодні, аби переказати гроші у благодійний фонд через банкомат, українцю доведеться вбивати не картку отримувача, а номер розрахункового рахунку. А це аж 27 символів — що в рази знижує шанс на переказ, особливо невеликої суми.

Щоб вирішити цю проблему, за словами очільника «Квітни» Уріеля Штерна, достатньо трьох речей. По-перше, кожен банк, тим більш державний, має додати до системи банкоматів усі надійні фонди. По-друге, варто дозволити фондам приймати гроші на картки. І наостанок, зробити доступ до платежів через СМС для багатьох фондів.

Загострити увагу на проблему Благодійному фонду «Квітна» допомогло креативне агентство PowerPlant. Для цього проєкту у колаборації із французькою студією CBKS вони розробили серію креативних принтів із закликом зробити банкам Кнопку благодійності.

«Ми давно співпрацюємо із фондом «Квітна» і його засновником Уріелем Штерном. Тому що віримо: те, що ми робимо, здатне змінити систему, врятувати життя. Цей проєкт не вийняток, він реально може не дати чиїйсь долі піти на дно», — говорить Анна Костильова, засновниця і креативна директорка агентства PowerPlant.com.ua.

Над проектом працювали:

Фонд «Квітна»:

Уріель Штерн

Powerplant та CBKS Studio:

Анна Костильова, креативний директор

Христина Шестовська, арт-дирекшн

Сесіль Біртвистол

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...