Кожною своєю ініціативою Благодійний фонд «Квітна» допомагає рятувати українок від раку молочної залози. Цього разу — закликаючи банки включити кнопки для пожертвувань.

Сьогодні, аби переказати гроші у благодійний фонд через банкомат, українцю доведеться вбивати не картку отримувача, а номер розрахункового рахунку. А це аж 27 символів — що в рази знижує шанс на переказ, особливо невеликої суми.

Щоб вирішити цю проблему, за словами очільника «Квітни» Уріеля Штерна, достатньо трьох речей. По-перше, кожен банк, тим більш державний, має додати до системи банкоматів усі надійні фонди. По-друге, варто дозволити фондам приймати гроші на картки. І наостанок, зробити доступ до платежів через СМС для багатьох фондів.

Загострити увагу на проблему Благодійному фонду «Квітна» допомогло креативне агентство PowerPlant. Для цього проєкту у колаборації із французькою студією CBKS вони розробили серію креативних принтів із закликом зробити банкам Кнопку благодійності.

«Ми давно співпрацюємо із фондом «Квітна» і його засновником Уріелем Штерном. Тому що віримо: те, що ми робимо, здатне змінити систему, врятувати життя. Цей проєкт не вийняток, він реально може не дати чиїйсь долі піти на дно», — говорить Анна Костильова, засновниця і креативна директорка агентства PowerPlant.com.ua.

Над проектом працювали:

Фонд «Квітна»:

Уріель Штерн

Powerplant та CBKS Studio:

Анна Костильова, креативний директор

Христина Шестовська, арт-дирекшн

Сесіль Біртвистол

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...

Когда браузер становится боссом

В cookie-free рекламном ландшафте будущего браузеры и операционные системы встанут на страже цифрового маркетинга в качестве «привратников». И новый расклад ...

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.