• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Якби банки бачили далі, ніж їхні картки…

28 Жовтня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Якби банки бачили далі, ніж їхні картки…
Share on FacebookShare on Twitter

Кожною своєю ініціативою Благодійний фонд «Квітна» допомагає рятувати українок від раку молочної залози. Цього разу — закликаючи банки включити кнопки для пожертвувань.

Сьогодні, аби переказати гроші у благодійний фонд через банкомат, українцю доведеться вбивати не картку отримувача, а номер розрахункового рахунку. А це аж 27 символів — що в рази знижує шанс на переказ, особливо невеликої суми.

Щоб вирішити цю проблему, за словами очільника «Квітни» Уріеля Штерна, достатньо трьох речей. По-перше, кожен банк, тим більш державний, має додати до системи банкоматів усі надійні фонди. По-друге, варто дозволити фондам приймати гроші на картки. І наостанок, зробити доступ до платежів через СМС для багатьох фондів.

Загострити увагу на проблему Благодійному фонду «Квітна» допомогло креативне агентство PowerPlant. Для цього проєкту у колаборації із французькою студією CBKS вони розробили серію креативних принтів із закликом зробити банкам Кнопку благодійності.

«Ми давно співпрацюємо із фондом «Квітна» і його засновником Уріелем Штерном. Тому що віримо: те, що ми робимо, здатне змінити систему, врятувати життя. Цей проєкт не вийняток, він реально може не дати чиїйсь долі піти на дно», — говорить Анна Костильова, засновниця і креативна директорка агентства PowerPlant.com.ua.

Над проектом працювали:

Фонд «Квітна»:

Уріель Штерн

Powerplant та CBKS Studio:

Анна Костильова, креативний директор

Христина Шестовська, арт-дирекшн

Сесіль Біртвистол

 

Теги: новинисоциальная рекламасуспільствофинансы

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК і СБС ЗСУ запустили рекрутингову платформу для комунікаційних фахівців

18 Серпня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Позначте в календарі: церемонія Effie Awards Ukraine та конференція Best Marketing Practices

20 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.