Як «Сільпо» привернув увагу до каталогу акційних товарів за допомогою інтернет-мема Гуся

Привернути увагу сучасного покупця стає все складніше. Але відшукати шлях до серця споживача завжди можна, якщо говорити з ним однією мовою. Так зробила мережа супермаркетів «Сільпо». Напередодні Великодня, в період високої конкуренції, ритейлер випустив сезонний каталог акційних пропозицій з улюбленим інтернет-мемом Гусем на обкладинці.

Інтегруючи відомого героя, «Сільпо» змінив мову звернення до покупців. Вона стала більш легкою та ближчою до споживачів, адже Гусь кепкував та покращував настрій дотепними жартами. Окрім зовнішнього вигляду, змінився і зміст каталогу. Він містив не лише корисну для покупця інформацію про акційні товари, але й розважальний контент. Герой з обкладинки говорив: «Туди підеш – стікер пак знайдеш». Клієнти гортали каталог, щоб відшукати стікери, на яких Гусь в іронічний формі вітав їх із Великоднем. Таким чином кількість охочих взяти каталог з собою збільшилась. Покупці, які знають та люблять Гуся, приносили каталог додому і в офіси, щоб наклеїти стікери на холодильник або блокнот.

Так інтернет-мем допоміг розширити аудиторію читачів каталогу та забезпечити більш широке розповсюдження. Ідею колаборації запропонували правовласники бренда «Гусь» —  компанія Art Nation Agency.

Едуард Ахрамович, генеральний продюсер бренда «Гусь», про партнерство з «Сільпо»:

«Наша перша співпраця з «Сільпо» відбулася ще минулого року. Ми розробили плакати з Гусем і характерними для нього іронічними фразами для офісу компанії. Так ми додали легкості місцю, де зазвичай збираються серйозні люди для обговорення робочих питань. «Гусь» сподобався команді «Сільпо», а для нас важливо бути на одній хвилі з партнером. Тільки за таких умов розвивається співпраця. І наступним кроком у нашому партнерстві стала розробка великоднього каталогу. Ми запропонували оживити формат, зробити його ближчим до аудиторії за допомогою нашого іронічного Гуся, якого читають і люблять в соціальних мережах».

«Сільпо» — один із лідерів українського ритейлу — провів акцію з Гусем у великодній період до 1 травня включно. Каталог поширювався у 239 магазинах 59 міст України, серед яких Київ, Дніпро, Харків, Одеса, Львів.

Це вже не перший випадок, коли інтернет-персонажу, з аудиторією читачів 132 000 на Facebook, довірять впливові гравці ринку. Гусь уже має успішні реалізовані рекламні кампанії із Visa та Київським метрополітеном.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...