Як «Сільпо» привернув увагу до каталогу акційних товарів за допомогою інтернет-мема Гуся

Привернути увагу сучасного покупця стає все складніше. Але відшукати шлях до серця споживача завжди можна, якщо говорити з ним однією мовою. Так зробила мережа супермаркетів «Сільпо». Напередодні Великодня, в період високої конкуренції, ритейлер випустив сезонний каталог акційних пропозицій з улюбленим інтернет-мемом Гусем на обкладинці.

Інтегруючи відомого героя, «Сільпо» змінив мову звернення до покупців. Вона стала більш легкою та ближчою до споживачів, адже Гусь кепкував та покращував настрій дотепними жартами. Окрім зовнішнього вигляду, змінився і зміст каталогу. Він містив не лише корисну для покупця інформацію про акційні товари, але й розважальний контент. Герой з обкладинки говорив: «Туди підеш – стікер пак знайдеш». Клієнти гортали каталог, щоб відшукати стікери, на яких Гусь в іронічний формі вітав їх із Великоднем. Таким чином кількість охочих взяти каталог з собою збільшилась. Покупці, які знають та люблять Гуся, приносили каталог додому і в офіси, щоб наклеїти стікери на холодильник або блокнот.

Так інтернет-мем допоміг розширити аудиторію читачів каталогу та забезпечити більш широке розповсюдження. Ідею колаборації запропонували правовласники бренда «Гусь» —  компанія Art Nation Agency.

Едуард Ахрамович, генеральний продюсер бренда «Гусь», про партнерство з «Сільпо»:

«Наша перша співпраця з «Сільпо» відбулася ще минулого року. Ми розробили плакати з Гусем і характерними для нього іронічними фразами для офісу компанії. Так ми додали легкості місцю, де зазвичай збираються серйозні люди для обговорення робочих питань. «Гусь» сподобався команді «Сільпо», а для нас важливо бути на одній хвилі з партнером. Тільки за таких умов розвивається співпраця. І наступним кроком у нашому партнерстві стала розробка великоднього каталогу. Ми запропонували оживити формат, зробити його ближчим до аудиторії за допомогою нашого іронічного Гуся, якого читають і люблять в соціальних мережах».

«Сільпо» — один із лідерів українського ритейлу — провів акцію з Гусем у великодній період до 1 травня включно. Каталог поширювався у 239 магазинах 59 міст України, серед яких Київ, Дніпро, Харків, Одеса, Львів.

Це вже не перший випадок, коли інтернет-персонажу, з аудиторією читачів 132 000 на Facebook, довірять впливові гравці ринку. Гусь уже має успішні реалізовані рекламні кампанії із Visa та Київським метрополітеном.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Собаче життя тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є собаче життя зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...