Як «Сільпо» привернув увагу до каталогу акційних товарів за допомогою інтернет-мема Гуся

Привернути увагу сучасного покупця стає все складніше. Але відшукати шлях до серця споживача завжди можна, якщо говорити з ним однією мовою. Так зробила мережа супермаркетів «Сільпо». Напередодні Великодня, в період високої конкуренції, ритейлер випустив сезонний каталог акційних пропозицій з улюбленим інтернет-мемом Гусем на обкладинці.

Інтегруючи відомого героя, «Сільпо» змінив мову звернення до покупців. Вона стала більш легкою та ближчою до споживачів, адже Гусь кепкував та покращував настрій дотепними жартами. Окрім зовнішнього вигляду, змінився і зміст каталогу. Він містив не лише корисну для покупця інформацію про акційні товари, але й розважальний контент. Герой з обкладинки говорив: «Туди підеш – стікер пак знайдеш». Клієнти гортали каталог, щоб відшукати стікери, на яких Гусь в іронічний формі вітав їх із Великоднем. Таким чином кількість охочих взяти каталог з собою збільшилась. Покупці, які знають та люблять Гуся, приносили каталог додому і в офіси, щоб наклеїти стікери на холодильник або блокнот.

Так інтернет-мем допоміг розширити аудиторію читачів каталогу та забезпечити більш широке розповсюдження. Ідею колаборації запропонували правовласники бренда «Гусь» —  компанія Art Nation Agency.

Едуард Ахрамович, генеральний продюсер бренда «Гусь», про партнерство з «Сільпо»:

«Наша перша співпраця з «Сільпо» відбулася ще минулого року. Ми розробили плакати з Гусем і характерними для нього іронічними фразами для офісу компанії. Так ми додали легкості місцю, де зазвичай збираються серйозні люди для обговорення робочих питань. «Гусь» сподобався команді «Сільпо», а для нас важливо бути на одній хвилі з партнером. Тільки за таких умов розвивається співпраця. І наступним кроком у нашому партнерстві стала розробка великоднього каталогу. Ми запропонували оживити формат, зробити його ближчим до аудиторії за допомогою нашого іронічного Гуся, якого читають і люблять в соціальних мережах».

«Сільпо» — один із лідерів українського ритейлу — провів акцію з Гусем у великодній період до 1 травня включно. Каталог поширювався у 239 магазинах 59 міст України, серед яких Київ, Дніпро, Харків, Одеса, Львів.

Це вже не перший випадок, коли інтернет-персонажу, з аудиторією читачів 132 000 на Facebook, довірять впливові гравці ринку. Гусь уже має успішні реалізовані рекламні кампанії із Visa та Київським метрополітеном.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія Apple створила кумедний мініфільм про віддалену роботу

Apple створила сиквел до ролика «The Underdogs», який показує чимало моментів, добре знайомих всім, кому останнім часом доводилося працювати дистанційно.

Рейтинг медіа агентств України відповідно до медіа бюджетів

Всеукраїнська рекламна коаліція представляє Рейтинг медіа агентств України відповідно до медіа бюджетів (білінгів) за 2019 рік Мета рейтингу – показати ...

45-метрові декорації та зйомка одним кадром: як Ajax Systems знімали новий продуктовий ролик

На жаль, Супермена немає, а Робокоп — вигадка. На щастя, маємо реального супергероя, який щодня протистоїть вогню, воді та злочинному ...

Фонд поддержки МСБ PRIME Group превысил 10 миллионов гривен

Оператор наружной рекламы PRIME Group оказал маркетинговую помощь украинским компаниям, бизнес которых пострадал от разрушительного влияния пандемии COVID-19. В рамках ...

Нова кампанія для бренду морозива Monaco від креативного агентства banda

У бренду морозива Monaco є ціла купа незаїжджених смаків. Так виникла ідея — донести, що морозиво Monaco зі своїми неочікуваними ...

Burger King за допомогою малюнків нагадав публіці, якою є зона покриття кожного ресторану

Споживачам було запропоновано створити власну інтерпретацію тих геометричних фігур, які утворює зона покриття кожного ресторану.