• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Як «Сільпо» привернув увагу до каталогу акційних товарів за допомогою інтернет-мема Гуся

7 Травня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Як «Сільпо» привернув увагу до каталогу акційних товарів за допомогою інтернет-мема Гуся
Share on FacebookShare on Twitter

Привернути увагу сучасного покупця стає все складніше. Але відшукати шлях до серця споживача завжди можна, якщо говорити з ним однією мовою. Так зробила мережа супермаркетів «Сільпо». Напередодні Великодня, в період високої конкуренції, ритейлер випустив сезонний каталог акційних пропозицій з улюбленим інтернет-мемом Гусем на обкладинці.

Інтегруючи відомого героя, «Сільпо» змінив мову звернення до покупців. Вона стала більш легкою та ближчою до споживачів, адже Гусь кепкував та покращував настрій дотепними жартами. Окрім зовнішнього вигляду, змінився і зміст каталогу. Він містив не лише корисну для покупця інформацію про акційні товари, але й розважальний контент. Герой з обкладинки говорив: «Туди підеш – стікер пак знайдеш». Клієнти гортали каталог, щоб відшукати стікери, на яких Гусь в іронічний формі вітав їх із Великоднем. Таким чином кількість охочих взяти каталог з собою збільшилась. Покупці, які знають та люблять Гуся, приносили каталог додому і в офіси, щоб наклеїти стікери на холодильник або блокнот.

Так інтернет-мем допоміг розширити аудиторію читачів каталогу та забезпечити більш широке розповсюдження. Ідею колаборації запропонували правовласники бренда «Гусь» —  компанія Art Nation Agency.

Едуард Ахрамович, генеральний продюсер бренда «Гусь», про партнерство з «Сільпо»:

«Наша перша співпраця з «Сільпо» відбулася ще минулого року. Ми розробили плакати з Гусем і характерними для нього іронічними фразами для офісу компанії. Так ми додали легкості місцю, де зазвичай збираються серйозні люди для обговорення робочих питань. «Гусь» сподобався команді «Сільпо», а для нас важливо бути на одній хвилі з партнером. Тільки за таких умов розвивається співпраця. І наступним кроком у нашому партнерстві стала розробка великоднього каталогу. Ми запропонували оживити формат, зробити його ближчим до аудиторії за допомогою нашого іронічного Гуся, якого читають і люблять в соціальних мережах».

«Сільпо» — один із лідерів українського ритейлу — провів акцію з Гусем у великодній період до 1 травня включно. Каталог поширювався у 239 магазинах 59 міст України, серед яких Київ, Дніпро, Харків, Одеса, Львів.

Це вже не перший випадок, коли інтернет-персонажу, з аудиторією читачів 132 000 на Facebook, довірять впливові гравці ринку. Гусь уже має успішні реалізовані рекламні кампанії із Visa та Київським метрополітеном.

Теги: Кейсыновиниритейл

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv
Відео

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv

25 Серпня, 2023

Львів довгий час зображували містом історії, вікових традицій, броварів тощо. Але це також динамічне й еклектичне місто, його красиві молоді люди закохали нас у себе й надихнули зняти рекламу «Львівського»...

Читати даліDetails

« Додому»: зворушлива колаборація Укрзалізниці з мобільним застосунком Templify

Нова книга Деббі Міллман

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.