Як пройшов Ukrainian Creative Week
Тиждень креативності включив в себе семінарську програму, де лідери рекламно-комунікаційного ринку розкрили секрети свого успіху, поділились власним досвідом та відповіли на всі виниклі у слухачів запитання; виставку робіт-переможців Ukrainian Design: The Very Best Of 2017 та церемонію нагородження одразу трьох національних конкурсів: ADC*UA Awards 2017, Kakadu Awards 2017 та Ukrainian Design: The Very Best Of 2017.
 
На семінарській програмі слухачі почули виступи більше 30 експертів. Вони розповідали про актуальні питання та тенденції в дизайні, рекламі та креативі. Їх презентації були підсилені наочною демонстрацією реальних кейсів, продукції та корисними порадами як для початківців індустрії, так і для досвідчених фахівців. Серед спікерів: Людмила Хилько, Ольга Сторожилова, Ярослав Огоцький, Ольга Шевченко, Євген Ординський, Юлія Хаврон, Андрій Провотар, Іван Кучеренко, Святослав Кобзенко, Оксана Капранова, Антон Савчук, Олесь Кучеренко, Маша Тетерін, Антон Іванов, Костянтин Шнайдер, Олександр Смірнов, Тетяна Рубан, Катерина Амірханова, Олексій Рєпік, Богдан Лисик, Христина Бойко, Ольга Кокошко, Олег Киселиця, Наталія Синепупова, Наталія Закашанська, Марія Омельчук та Євген Мельничук.
 
25 жовтня, під акомпанемент оркестру Eclectic Sound Orchestra, були оприлюднені переможці одразу трьох конкурсів, що входять до  Рейтингу креативності та майстерності сезону 2017/2018: Ukrainian Design: The Very Best Of 2017 з коефіцієнтом – 1, Kakadu – 1, ADC*UA – 1,5. Ознайомитись із переможцями можна на сайтах Ukrainian Design: The Very Best Of 2017, ADC*UA та Kakadu.
 
Тиждень креативності був сповненим зацікавлених, усміхнених, здивованих, подекуди вражених та натхненних людей, які отримали те, за чим прийшли: хтось – знання, хтось – перемогу, хтось – досвід, а хтось – нові знайомства та дивовижну атмосферу. 

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...