Як пройшов Ukrainian Creative Week
Тиждень креативності включив в себе семінарську програму, де лідери рекламно-комунікаційного ринку розкрили секрети свого успіху, поділились власним досвідом та відповіли на всі виниклі у слухачів запитання; виставку робіт-переможців Ukrainian Design: The Very Best Of 2017 та церемонію нагородження одразу трьох національних конкурсів: ADC*UA Awards 2017, Kakadu Awards 2017 та Ukrainian Design: The Very Best Of 2017.
 
На семінарській програмі слухачі почули виступи більше 30 експертів. Вони розповідали про актуальні питання та тенденції в дизайні, рекламі та креативі. Їх презентації були підсилені наочною демонстрацією реальних кейсів, продукції та корисними порадами як для початківців індустрії, так і для досвідчених фахівців. Серед спікерів: Людмила Хилько, Ольга Сторожилова, Ярослав Огоцький, Ольга Шевченко, Євген Ординський, Юлія Хаврон, Андрій Провотар, Іван Кучеренко, Святослав Кобзенко, Оксана Капранова, Антон Савчук, Олесь Кучеренко, Маша Тетерін, Антон Іванов, Костянтин Шнайдер, Олександр Смірнов, Тетяна Рубан, Катерина Амірханова, Олексій Рєпік, Богдан Лисик, Христина Бойко, Ольга Кокошко, Олег Киселиця, Наталія Синепупова, Наталія Закашанська, Марія Омельчук та Євген Мельничук.
 
25 жовтня, під акомпанемент оркестру Eclectic Sound Orchestra, були оприлюднені переможці одразу трьох конкурсів, що входять до  Рейтингу креативності та майстерності сезону 2017/2018: Ukrainian Design: The Very Best Of 2017 з коефіцієнтом – 1, Kakadu – 1, ADC*UA – 1,5. Ознайомитись із переможцями можна на сайтах Ukrainian Design: The Very Best Of 2017, ADC*UA та Kakadu.
 
Тиждень креативності був сповненим зацікавлених, усміхнених, здивованих, подекуди вражених та натхненних людей, які отримали те, за чим прийшли: хтось – знання, хтось – перемогу, хтось – досвід, а хтось – нові знайомства та дивовижну атмосферу. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Аналоговий підхід до планування ремонту: виробник фарб створює мініатюрні діорами

Найцікавіші фото кімнат, що чекають на ремонт, перетворяться на напрочуд деталізовані мініатюрні діорами, як слід пофарбовані експертами компанії.

Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Borjomi святкує 130-річчя з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд ...

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

Онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR оголосила програму

11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового ...

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). В основу нової ...