Як пройшов Ukrainian Creative Week
Тиждень креативності включив в себе семінарську програму, де лідери рекламно-комунікаційного ринку розкрили секрети свого успіху, поділились власним досвідом та відповіли на всі виниклі у слухачів запитання; виставку робіт-переможців Ukrainian Design: The Very Best Of 2017 та церемонію нагородження одразу трьох національних конкурсів: ADC*UA Awards 2017, Kakadu Awards 2017 та Ukrainian Design: The Very Best Of 2017.
 
На семінарській програмі слухачі почули виступи більше 30 експертів. Вони розповідали про актуальні питання та тенденції в дизайні, рекламі та креативі. Їх презентації були підсилені наочною демонстрацією реальних кейсів, продукції та корисними порадами як для початківців індустрії, так і для досвідчених фахівців. Серед спікерів: Людмила Хилько, Ольга Сторожилова, Ярослав Огоцький, Ольга Шевченко, Євген Ординський, Юлія Хаврон, Андрій Провотар, Іван Кучеренко, Святослав Кобзенко, Оксана Капранова, Антон Савчук, Олесь Кучеренко, Маша Тетерін, Антон Іванов, Костянтин Шнайдер, Олександр Смірнов, Тетяна Рубан, Катерина Амірханова, Олексій Рєпік, Богдан Лисик, Христина Бойко, Ольга Кокошко, Олег Киселиця, Наталія Синепупова, Наталія Закашанська, Марія Омельчук та Євген Мельничук.
 
25 жовтня, під акомпанемент оркестру Eclectic Sound Orchestra, були оприлюднені переможці одразу трьох конкурсів, що входять до  Рейтингу креативності та майстерності сезону 2017/2018: Ukrainian Design: The Very Best Of 2017 з коефіцієнтом – 1, Kakadu – 1, ADC*UA – 1,5. Ознайомитись із переможцями можна на сайтах Ukrainian Design: The Very Best Of 2017, ADC*UA та Kakadu.
 
Тиждень креативності був сповненим зацікавлених, усміхнених, здивованих, подекуди вражених та натхненних людей, які отримали те, за чим прийшли: хтось – знання, хтось – перемогу, хтось – досвід, а хтось – нові знайомства та дивовижну атмосферу. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

IKEA інструктує, як екологічно розбирати її меблі

Компанія IKEA опублікувала детальні інструкції з розбирання своїх найпопулярніших меблів. Як пояснює компанія на своєму сайті, інструкції створено з метою підтримки екології ...

Солодка амністія: як дизайн паковання солодощів змінює категорію

Працюючи з дизайном паковання в категорії солодощів, команда Dozen Agency спостерігає, як трансформується категорія, її зовнішній вигляд і сам принцип ...

В Україні інтернет став популярнішим за телебачення. Дослідження

Як показують результати січневого соціологічного опитування* компанії Research & Branding Group, на початку 2021 року половина українців (51%) в якості ...

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...