«Як приборкати Лева» – XIII Канська сесія МАМІ

В 65 раз у Канах, Франція, відбувся легендарний Міжнародний фестиваль креативності Cannes Lions, що визначає та відзначає тренди креативного та соціального середовища. Це вже давно не стільки про рекламу, скільки про світове суспільство, гуманізм, людяність. Про те, як ми робимо світ краще ідеями, а не зброєю або мільйонними грошима. Давайте поговоримо про те, як це було цього року.

18 липня о 18:30 в модному просторі для яскравих подій Pochayna Event Hall відбудеться XIII сесія Cannes Lions від МАМІ. Вечір розпочнемо з подорожі у Францію разом з delicious меню від кейтерінг-партнера Bon Appetit та коктейлями від Martini. А підтримає легкий французький настрій музичний виступ дивовижних Streetlights band. Event-партнер заходу – All Motion Group.

Занурення в атмосферу фестивалю розпочне офіційний представник фестивалю в Україні Ірина Кузнєцова виступом «Cannes Lions: людяність, креатив та технології». Тетяна Попова, управляючий партнер Arena Media Expert, поділиться особистими враженнями  – це «Каннський щоденник: нотатки та враження про Cannes Lions 2018». Огляд кейсів та обговорення «фішок» переможців проведуть Світлана Степаненко, CEO TWIGA Ukraine, Марія Дахлалла, директор All Motion, та Костянтин Мельников, senior copywriter Havas Engage.

Приходьте, бо тільки так ви відчуєте реальність світу, який поєднує всіх нас, наші фантазії, сподівання та реальні кроки вперед. Це тільки здається, що Лева вполювати неможливо – насправді, Леви підкорюються сміливим, талановитим, наполегливим.

Запрошуємо вас та ваших друзів на французький вечір!

Дата та час: 18 липня (середа) о 18:30 початок реєстрації.

Місце проведення: простір Pochayna Event Hall, (ТРЦ Gorodok, 3-й поверх, вул. С.Бендери, 23, метро Почайна (колишня Петрівка)).

Вартість участі: 400 грн. Спеціальні умови для учасників МАМІ та їх клієнтів: участь БЕЗКОШТОВНА (до 3-х чоловік від компанії)!

Попередня реєстрація обов’язкова за посиланням.

Контакти: [email protected], (067) 657 24 02, Анна Силенко та Тетяна Мехед.

Слідкуйте за подією на сторінці Facebook.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Borjomi святкує 130-річчя з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд ...

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

Онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR оголосила програму

11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового ...

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). В основу нової ...

Nova Poshta Global стирає кордони в онлайн-покупках

Щоб заохотити клієнтів до замовлень по всьому світу, Нова пошта Глобал запустила нову комунікаційну платформу. Стратегію та кампанію розробили в ...