«Як приборкати Лева» – XIII Канська сесія МАМІ

В 65 раз у Канах, Франція, відбувся легендарний Міжнародний фестиваль креативності Cannes Lions, що визначає та відзначає тренди креативного та соціального середовища. Це вже давно не стільки про рекламу, скільки про світове суспільство, гуманізм, людяність. Про те, як ми робимо світ краще ідеями, а не зброєю або мільйонними грошима. Давайте поговоримо про те, як це було цього року.

18 липня о 18:30 в модному просторі для яскравих подій Pochayna Event Hall відбудеться XIII сесія Cannes Lions від МАМІ. Вечір розпочнемо з подорожі у Францію разом з delicious меню від кейтерінг-партнера Bon Appetit та коктейлями від Martini. А підтримає легкий французький настрій музичний виступ дивовижних Streetlights band. Event-партнер заходу – All Motion Group.

Занурення в атмосферу фестивалю розпочне офіційний представник фестивалю в Україні Ірина Кузнєцова виступом «Cannes Lions: людяність, креатив та технології». Тетяна Попова, управляючий партнер Arena Media Expert, поділиться особистими враженнями  – це «Каннський щоденник: нотатки та враження про Cannes Lions 2018». Огляд кейсів та обговорення «фішок» переможців проведуть Світлана Степаненко, CEO TWIGA Ukraine, Марія Дахлалла, директор All Motion, та Костянтин Мельников, senior copywriter Havas Engage.

Приходьте, бо тільки так ви відчуєте реальність світу, який поєднує всіх нас, наші фантазії, сподівання та реальні кроки вперед. Це тільки здається, що Лева вполювати неможливо – насправді, Леви підкорюються сміливим, талановитим, наполегливим.

Запрошуємо вас та ваших друзів на французький вечір!

Дата та час: 18 липня (середа) о 18:30 початок реєстрації.

Місце проведення: простір Pochayna Event Hall, (ТРЦ Gorodok, 3-й поверх, вул. С.Бендери, 23, метро Почайна (колишня Петрівка)).

Вартість участі: 400 грн. Спеціальні умови для учасників МАМІ та їх клієнтів: участь БЕЗКОШТОВНА (до 3-х чоловік від компанії)!

Попередня реєстрація обов’язкова за посиланням.

Контакти: [email protected], (067) 657 24 02, Анна Силенко та Тетяна Мехед.

Слідкуйте за подією на сторінці Facebook.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Нова реальність і ключові тренди ритейлу в період після COVID-19 — звіт KPMGНова реальність і ключові тренди ритейлу в період після COVID-19 — звіт KPMG

Нова реальність і ключові тренди ритейлу в період після COVID-19 — звіт KPMG

Останні кілька місяців внесли безпрецедентну невизначеність, складність і зміни в роздрібну торгівлю. У період «після коронавірусу» деякі ритейлери будуть процвітати, ...

Ringostat запускает исследование о том, как бизнес выходит из карантина

Ringostat запускает исследование о том, как бизнес выходит из карантина

Платформа коллтрекинга, телефонии и сквозной аналитики Ringostat запускает исследование о том, как бизнес выходит или уже вышел из карантина. И ...

Опрос Kwendi Media Audit: пандемия привела к снижению ожиданий от медиаинфляции в 2020 году

В рамках регулярной инициативы команда Kwendi Media Audit консолидировала прогнозы медиаинфляции от экспертов рынка. Данные опроса приведены в виде среднего ...

Teva і Havas Digital Kyiv створили чат-бот емоційної підтримки

Більшість з нас щодня піклується про здоров’я близьких людей. За даними Teva, понад 40% дорослого населення у світі бере на ...

Алек Барр, head of experience and service design в CHE Proximity, розмірковує про те, як змінилась робота представників креативних індустрій через пандемію.

Робота 3.0: як завдяки кризі ми стаємо свідками народження нової робочої моделі

Алек Барр, head of experience and service design в австралійському офісі CHE Proximity, розмірковує про те, які кардинальні зміни принесла пандемія ...

Реклама Apple AirPods, знята у Києві, здобула «золото» премії Shots Awards 2020

Реклама Apple AirPods, знята у Києві, здобула «золото» Shots Awards 2020

Про це йдеться на офіційному сайті Shots Awards. Ролик під назвою «Bounce» переміг у номінації «Телевізійна реклама року, що триває понад хвилину». ...