Щороку Сільпо вітає українців твариною, яка символізує Новий рік. Але це приємно лише для 1/12 людей. Решта 11/12 змушені чекати на Свого року.

Тому в Michurin вирішили привітати усіх, зіщуривши інших тварин Зодіаку.

Так з’явився слоган – це ваш рік, ким би ви не були. А також борди з мишепівнем, мишепесом та мавпомишем.

І дарма, що до зміни знаку ще більше місяця. І не має значення, що Півні, Миші чи Мавпи – це не знаки зодіаку, а роки за китайським календарем. І неважливо, що про котів, коней чи змій нічого не сказано. Хіба не все одно? Головне – щоби мишепівні та мавпомиші відчували себе причетними….

А ким себе відчуваєте Ви?

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...

corona_colosseum2_1

Досвід Італії: чого слід чекати рекламній індустрії

Саме Італію зараз можна вважати передвісницею тих змін, яких слід чекати рекламній індустрії та медійній сфері інших західних країн у часи кризи.

Пандемічна комунікація бренду: швидке реагування, планування, релевантність

Про стратегію поведінки брендів під час надзвичайної ситуації, якою стала пандемія короновірусу, розповідають Сhief Еxecutive Оfficer в MullenLowe Adventa Світлана ...

Гонщики «Формули-1» вийшли на віртуальну трасу (і не лише вони)

Оскільки нинішній спортивний сезон було призупинено, організатори «Формули-1», щоб фанати та гонщики не скучили, перенесли перегони на віртуальну трасу.

Гравець під ніком «Знижка»: мережа KFC влаштувала полювання в грі Fortnite

Мережа KFC влаштувала полювання в онлайн-грі Fortnite, метою якого було перемогти п’ять кращих професійних гравців кіберспорту, щоб виграти знижки.