• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Як ми виглядаємо ззовні: бразильський інтерн в українській digital-агенції

19 Серпня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Як ми виглядаємо ззовні: бразильський інтерн в українській digital-агенції
Share on FacebookShare on Twitter

Даніель Медейруш, викладач університету Потігуар, Бразилія, за сумісництвом — інтерн департаменту Business Development digital-центричної агенції DIEVO (входить до рекламно-комунікаційного холдингу Nostra Communications Group).  Як так вийшло? Даніель бере участь у міжнародній програмі Global Entrepreneur від AIESEC.

Розпитали, чому він обрав Україну і що побачив в її digital-агенції.

— Отже, ваші враження від агенції DIEVO та рекламно-комунікаційного холдингу Nostra Communications Group?

— Це вражаюче, справді. Я намагався щодня вчитися новому в кожного члена команди. А ще багато роздумував, і тепер, здається, краще розумію зсередини, як працює бізнес агенції.

— Business Development департамент — як пройшов обмін досвідом? Що привнесли ви і які технології DIEVO взяли до власної практики?

— Я розробив пропозицію щодо аутсорсингу послуг на іспаномовний ринок. Для цього я дослідив, які є потреби в рекламодавців та агенцій різних іспаномовних країн та які послуги їм може запропонувати DIEVO.

Знаєте, є одна річ, яка привернула мою увагу, — це сильна орієнтованість DIEVO на результат. І це проявляється навіть на рівні вмотивованості людей. Вони кожного дня діляться один з одним практичними кейсами та корисними інструментами, святкують спільні перемоги. Це має велике значення!  Розповідатиму про це своїм студентам у Бразилії.

— Які чинники роботи на міжнародному ринку ви вважаєте ключовими, щоб медіаагенція стала успішною в міжнародному масштабі?

— У світі, що постійно змінюється, з інноваційними розробками на кшталт штучного інтелекту, big data, роботів та соціальних мереж, для агенцій виникає головний виклик — бути в курсі цих перетворень, стежити за новими можливостями технологій.

Другий виклик — вміти розвивати навички, потрібні саме вашій команді (наприклад, креативність).

І нарешті, третій виклик — зберегти конкурентоспроможною бізнес-модель.

— Чому ви обрали нашу країну для свого досвіду у програмі Global Entrepreneur?

— Я вибрав Україну, щоб вийти за межі зони комфорту, зіткнутися з більшими викликами, наприклад, зовсім незнайома мова, культура.

— Які ще варіанти країн були на вибір?

— Я міг обрати ще Чилі чи Австрію. Чилі я вже знаю, а Австрія є більш економічно та політично стабільною країною, там би я точно не навчився стільком речам, як в Україні. А Київ мені здається містом, де відбувається культурне та економічне піднесення, таке собі “кипіння”, саме цього і я шукав.

Головне, чого я тут навчився — спілкуватися з людьми з відмінними від звичних мені культурних стандартів. Ще я усвідомив, що справжнє розуміння країни можна отримати лише тоді, коли деякий час поживеш у ній. Сьогодні я знаю, якою є насправді Україна.

— Ви викладаєте в університеті, я навіть відчуваю цю академічність, спілкуючись з вами. Наскільки поширеною є практика роботи викладачів у бізнес-секторі?

— Так, у Бразилії я працюю викладачем і координатором Центру вдосконалення підприємництва. У цьому сенсі в нашому університеті прийнято наймати викладачів, які мають міцний зв’язок із ринком. До того, я член Міжнародного молодіжного фонду, маю досвід роботи в галузі людських ресурсів, підприємництва та інноваційних проектів для середніх і великих компаній. У магістратурі я вивчав застосування прийомів креативності для створення організаційних, продуктових і технологічних інновацій з фокусом на “робочі місця”, для того, щоб стимулювати високу продуктивність роботи.

—  Застосування прийомів креативності — звучить інтригуюче. Деякі люди вважають, що творчість некерована як процес і залежить від натхнення. Як ви вважаєте? І як ці прийоми впливають на якість креативного продукту?

 — Я досліджував креативність і виявив, що вона не залежить лише від натхнення. Це вміння, яке можна засвоїти за допомогою відносно простих вправ і стимулювати потім. Тобто, щоб “увімкнути” креативність, нам потрібні зовнішні та внутрішні фактори, я називаю це синергетичним принципом. Зовнішні — це всі фактори, пов’язані з середовищем, в якому працюють люди. Чи має це середовище вільний простір обміну ідеями? Чи моделі управління передбачають постійний зворотній зв’язок і довіру? Внутрішні фактори пов’язані з такими елементами, як особистість, моделі мислення та різні сфери знань. Бувають люди більш “аналітичні” та більш “творчі”.

Важко сказати, чи ці прийоми роблять креатив сильнішим чи слабшим. Вони просто допомагають генерувати більший потік інноваційних ідей. А чи будуть ідеї життєздатними, залежить не лише від креативності, але й від управління цим процесом. Наприклад, у дизайн-мисленні ідеї, згенеровані на ранніх стадіях, проходять жорстку перевірку кінцевими користувачами ще до створення прототипу. Тут велика проблема полягає в тому, що люди хочуть, щоб гарні ідеї народжувалися готовими, але це неможливо.

Можна помітити з історії, що занадто прогресивні ідеї завжди сприймаються негативно, бо люди просто не готові до змін, які вони несуть. Згадаємо про Ейнштейна: коли він запропонував теорію відносності, його назвали божевільним. Наша перша реакція завжди — говорити, що з цього нічого не вийде. Тому підтвердження та пошук аргументів для застосування ідей у ​​реальному світі є вирішальним.

— Ви багато подорожуєте? Чого вас навчили подорожі?

— Не так багато, як мої нові колеги з DIEVO та Nostra Communications Group, але я вже відвідав Чилі, Уругвай, Аргентину, Німеччину, Францію, Бельгію, Польщу та Україну.

Моє найбільше відкриття з цих поїздок — хоча існують глибокі культурні відмінності, люди та суспільства набагато більше схожі між собою, ніж ми думаємо.

Питання ставила Яна Малакова

Теги: диджиталинтервьюмедіа

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.