Як масштабувати бізнес на глобальний ринок. Повна програма конференції GRANULA

Тема GRANULA 2019 року – Global Ukraine. Масштабування українських компаній на зовнішні ринки. Конференція відбудеться 14 листопада в UNIT.city, модератор заходу Юлія Карпушина, CEO Amplifi Ukraine.

Timeslot Тема, спікер

 

10:00 – 10:30 Глобальні технологічні тренди: до якої нової парадигми необхідно приготуватися брендам?

Ярослав Огоцький, Strategic director Isobar Ukraine

10:30 – 11:00 Досвід виведення маркетингової платформи для великих компаній в США: два роки пошуків, 50 лідів в місяць.

Дмитро Лисицький, CEO Influ2; Ден Козлов, Head of sales Influ2

11:00 – 11:30 Відвага і слабоумство: як підкорювати західні ринки, коли бюджети на маркетинг у конкурентів $1М в місяць.

Вікторія Абєд, Head of Marketing &Business Development Weblium

11:30 – 12:00 Вихід на ринок Азії з IT-продуктами: ментальні особливості для маркетингових активностей

Катерина Качан, Team Lead of Asian Markets Growth Skylum Software Skylum Software

12:00 – 12:15 FTA та можливості МСБ України на ринках ЄС та Канади.

Тарас Жеребецький, Product Owner Tradalaxy

12:15 – 13:00 Ланч
13:00 – 13:30 Український e-commerce beyond the limit: як завоювати світові маркетплейси. Юлія Павленко, Директор Департаменту міжнародних операцій ПАТ «Укрпошта.
13:30 – 14:00 Схід – справа тонка. INTERTOP про вихід в Казахстан.

Валерія Толочина, маркетинг-директор Intertop.

14:00 – 14:30 Українські AR/VR рішення в комунікаційних кампаніях США, країн Європи та Середнього Сходу.

Дарина Федько, CEO WeAR Studio.

14:30 – 15:00 Ефективний вихід та просування брендів в рамках Amazon.

Артем Сухина, CEO Disqover Agency.

15:00 – 15:30

SPECIAL GUEST

Масштаб особистості – що і як прокачувати, щоб Х10.

Іцхак Пінтосевич, тренер з особистісного розвитку.

Купити квиток на конференцію можна за посиланням

За всіма новинами стежте на сторінці заходу

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...