Тема GRANULA 2019 року – Global Ukraine. Масштабування українських компаній на зовнішні ринки. Конференція відбудеться 14 листопада в UNIT.city, модератор заходу Юлія Карпушина, CEO Amplifi Ukraine.

Timeslot Тема, спікер

 

10:00 – 10:30 Глобальні технологічні тренди: до якої нової парадигми необхідно приготуватися брендам?

Ярослав Огоцький, Strategic director Isobar Ukraine

10:30 – 11:00 Досвід виведення маркетингової платформи для великих компаній в США: два роки пошуків, 50 лідів в місяць.

Дмитро Лисицький, CEO Influ2; Ден Козлов, Head of sales Influ2

11:00 – 11:30 Відвага і слабоумство: як підкорювати західні ринки, коли бюджети на маркетинг у конкурентів $1М в місяць.

Вікторія Абєд, Head of Marketing &Business Development Weblium

11:30 – 12:00 Вихід на ринок Азії з IT-продуктами: ментальні особливості для маркетингових активностей

Катерина Качан, Team Lead of Asian Markets Growth Skylum Software Skylum Software

12:00 – 12:15 FTA та можливості МСБ України на ринках ЄС та Канади.

Тарас Жеребецький, Product Owner Tradalaxy

12:15 – 13:00 Ланч
13:00 – 13:30 Український e-commerce beyond the limit: як завоювати світові маркетплейси. Юлія Павленко, Директор Департаменту міжнародних операцій ПАТ «Укрпошта.
13:30 – 14:00 Схід – справа тонка. INTERTOP про вихід в Казахстан.

Валерія Толочина, маркетинг-директор Intertop.

14:00 – 14:30 Українські AR/VR рішення в комунікаційних кампаніях США, країн Європи та Середнього Сходу.

Дарина Федько, CEO WeAR Studio.

14:30 – 15:00 Ефективний вихід та просування брендів в рамках Amazon.

Артем Сухина, CEO Disqover Agency.

15:00 – 15:30

SPECIAL GUEST

Масштаб особистості – що і як прокачувати, щоб Х10.

Іцхак Пінтосевич, тренер з особистісного розвитку.

Купити квиток на конференцію можна за посиланням

За всіма новинами стежте на сторінці заходу

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Кураж онлайн кавер

Кураж онлайн продовжується: розклад активностей на тиждень

Кураж — улюблена київська барахолка — із приходом карантину вийшов в онлайн, щоб не розлучатися зі своїми гостями. Онлайн-заходи вдало ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

Docudays

Фестиваль 17 Docudays UA відбудеться онлайн

Цього року у зв’язку з карантином організатори вирішили провести 17 Docudays UA онлайн з 24 квітня по 3 травня! Усі фестивальні ...

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...