Як масштабувати бізнес на глобальний ринок. Повна програма конференції GRANULA

Тема GRANULA 2019 року – Global Ukraine. Масштабування українських компаній на зовнішні ринки. Конференція відбудеться 14 листопада в UNIT.city, модератор заходу Юлія Карпушина, CEO Amplifi Ukraine.

Timeslot Тема, спікер

 

10:00 – 10:30 Глобальні технологічні тренди: до якої нової парадигми необхідно приготуватися брендам?

Ярослав Огоцький, Strategic director Isobar Ukraine

10:30 – 11:00 Досвід виведення маркетингової платформи для великих компаній в США: два роки пошуків, 50 лідів в місяць.

Дмитро Лисицький, CEO Influ2; Ден Козлов, Head of sales Influ2

11:00 – 11:30 Відвага і слабоумство: як підкорювати західні ринки, коли бюджети на маркетинг у конкурентів $1М в місяць.

Вікторія Абєд, Head of Marketing &Business Development Weblium

11:30 – 12:00 Вихід на ринок Азії з IT-продуктами: ментальні особливості для маркетингових активностей

Катерина Качан, Team Lead of Asian Markets Growth Skylum Software Skylum Software

12:00 – 12:15 FTA та можливості МСБ України на ринках ЄС та Канади.

Тарас Жеребецький, Product Owner Tradalaxy

12:15 – 13:00 Ланч
13:00 – 13:30 Український e-commerce beyond the limit: як завоювати світові маркетплейси. Юлія Павленко, Директор Департаменту міжнародних операцій ПАТ «Укрпошта.
13:30 – 14:00 Схід – справа тонка. INTERTOP про вихід в Казахстан.

Валерія Толочина, маркетинг-директор Intertop.

14:00 – 14:30 Українські AR/VR рішення в комунікаційних кампаніях США, країн Європи та Середнього Сходу.

Дарина Федько, CEO WeAR Studio.

14:30 – 15:00 Ефективний вихід та просування брендів в рамках Amazon.

Артем Сухина, CEO Disqover Agency.

15:00 – 15:30

SPECIAL GUEST

Масштаб особистості – що і як прокачувати, щоб Х10.

Іцхак Пінтосевич, тренер з особистісного розвитку.

Купити квиток на конференцію можна за посиланням

За всіма новинами стежте на сторінці заходу

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Альтернативний шлях еволюції: стартувала рекламна кампанія від першого натурального енергетика NON STOP Evo

З NON STOP Evolution історія виходить на новий виток, де природа та людина врешті досягають взаємної злагоди. 1 липня інноваційний, ...

Аналоговий підхід до планування ремонту: виробник фарб створює мініатюрні діорами

Найцікавіші фото кімнат, що чекають на ремонт, перетворяться на напрочуд деталізовані мініатюрні діорами, як слід пофарбовані експертами компанії.

Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Borjomi святкує 130-річчя з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд ...

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

Онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR оголосила програму

11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового ...

15 липня відбудеться онлайн-конференція Technologication про технології для бізнесу

Amazon Web Services, Microsoft, Booking.com, Genesis — лідери своїх сфер, які переживали не одну кризу і трансформацію. 15 липня в ...