Я __ в Calvin Klein

Фотографии для смелой кампании в лучших традициях Calvin Klein образца 80-х годов сделала Харли Вир. Девиз новой кампании — «Я _ в Calvin Klein». Вместо прочерка авторы предлагают подставить любой вариант: например, «Я наслаждаюсь в Calvin Klein» или «Я делаю белфи (селфи задницы) в Calvin Klein».

В секс-позитивной рекламе снялись австралийская топ-модель и актриса Эбби Ли, Кендалл Дженнер, звезда фильма «Любовь» Гаспара Ноэ Клара Кристин и нидерландская модель Саския де Брау. Де Брау предстает в объективе Вейр топлес, прижимая к груди белоснежного козленка, Дженнер чувственно перед камерой сжимает разрезанный пополам плод грейпфрута, а Эбби Ли Кэршоу демонстрирует роскошное тело в культовых джинсах Calvin Klein. 


Подробнее:http://adindex.ru/news/creative/2016/05/10/133708.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українське агентство banda відкриває офіс у Каліфорнії

Каліфорнійський офіс banda очолить Ярослав Сердюк, співзасновник та директор зі стратегії агентства. Ярослав вже повністю переїхав до Каліфорнії та відповідатиме ...

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за ...

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, ...

Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes»

Все почалося з того, що новачок погодився приєднатися до монументального задуму дітей і збудувати разом з ними велетенську іграшкову трасу для перегонів.

Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями. Утілюючи стратегію розвитку та ...

П’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття за версією Ace Metrix

З нагоди Міжнародного дня пива аналітична фірма Ace Metrix назвала п’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття на думку самих любителів пива.