Избран новый глава Индустриального комитета наружной рекламы Украины

 

Новый глава ИКНР избран единогласно и сроком на 1 год, что зафиксировано Решением Общего собрания учредителей ИКНР от 17.12.2014.

 

Олег Невельчук работает на рынке внешней рекламы Украины 14 лет, один из сильнейших профессионалов и лоббистов отрасли, инициатор создания и активный участник ИКНР.

 

Олег Невельчук, глава ИКНР: «Главная миссия Индустриального комитета состоит в переводе отрасли на общепринятые мировые стандарты, что утверждает наружную рекламу Украины на уровне самого эффективного и прозрачного медиа. Первый основополагающий этап пройден с оценкой «Отлично». Впереди много новых интересных, хотя и сложных задач. Но качество диалога участников отрасли за последнее время шагнуло на совершенно новый уровень, и эта синергия позволит нам решить самые амбициозные задачи, уверен, тоже с оценкой «Отлично». Сложный кризисный год, но мы не будем пережидать, мы используем каждый день для движения вперед».

 

Андрей Руденко, исполнительный директор ИКНР: «Олег Невельчук — один из самых опытных менеджеров рынка наружной рекламы Украины. Уверен, что он, обладая неиссякаемой энергией, способен справиться с теми вызовами, которые стоят перед отраслью».

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...