В 2019 році бренд Dove спільно з Getty Images, Girlgaze, жінками і небінарними людьми з усіх куточків світу запустив проєкт #ПокажітьНас (#ShowUs). В ході його для рекламістів і ЗМІ було зібрано понад 10000 фото, що продемонстрували інклюзивніше розуміння краси. Але 70% жінок і досі відчувають, що медіа та реклама обходять увагою їх типажі. Тому в 2020 році бренд вирішив зайти дещо далі і почав готувати кампанію #It’sOnUs. Спрямована вона на рекламні агенції. Бренд Dove пообіцяв тим брендам, які залучатимуть моделей з його інклюзивної добірки талантів, взяти на себе гонорари за появу цих моделей в рекламі.
Ідея належить агенції LOLA MullenLowe Madrid, яка для розробки цього челенджу співпрацювала з рядом незалежних кастингових агенцій. Для участі в ньому було найнято численних моделей різного походження, щоб кинути виклик стереотипам, якими сповнене повсякденне життя.
Такі бренди як Magnum, Krispy Kreme, Cif і Nedbank вже скористалися пропозицією #It’sOnUs від Dove та LOLA MullenLowe.
Широкий жест заради доброї справи
Томас Остілья, виконавчий креативний директор LOLA MullenLowe Madrid, зазначив: «Проєкт Dove #It’sOnUs дійсно змусив нас всіх усвідомити, як складно пропагувати реальну красу в рекламі. Навіть коли бренд Dove взяв на себе гонорари і дав іншим брендам можливість показати в рекламі моделей, наділених цією реальною красою, абсолютно безкоштовно. Проте ми сподіваємося, наша кампанія заохотить багатьох на боротьбу з цією проблемою».
А Софі ван Еттінген, віцепрезидентка міжнародного відділу Dove, додала: «Ось уже 60 років Dove докладає зусиль, щоб показати справжню красу та зруйнувати стереотипи. З досліджень нам відомо, що, коли жінки стикаються з відсутністю своєї правдивої репрезентації, це заважає їм повноцінно реалізувати свій потенціал. Наслідки такого ігнорування сягають далеко, завдаючи шкоди здоров’ю, кар’єрі та стосункам. Тому ми, як бренд-активіст, що постійно кидає виклик вузьким ідеалам краси, просто зобов’язані допомогти іншим показати весь спектр краси в своїй рекламі. Давши брендам та компаніям інструменти для демонстрації різноманітніших втілень краси, ми допомагаємо змінити репрезентацію жінок в рекламі та медіа. А це, в свою чергу, додає їм впевненості у власній зовнішності».