• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

#It’sOnUs: бренд Dove закликає залучати різноманітніших моделей і навіть бере на себе їхні гонорари

23 Березня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

В 2019 році бренд Dove спільно з Getty Images, Girlgaze, жінками і небінарними людьми з усіх куточків світу запустив проєкт #ПокажітьНас (#ShowUs). В ході його для рекламістів і ЗМІ було зібрано понад 10000 фото, що продемонстрували інклюзивніше розуміння краси. Але 70% жінок і досі відчувають, що медіа та реклама обходять увагою їх типажі. Тому в 2020 році бренд вирішив зайти дещо далі і почав готувати кампанію #It’sOnUs. Спрямована вона на рекламні агенції. Бренд Dove пообіцяв тим брендам, які залучатимуть моделей з його інклюзивної добірки талантів, взяти на себе гонорари за появу цих моделей в рекламі.

Ідея належить агенції LOLA MullenLowe Madrid, яка для розробки цього челенджу співпрацювала з рядом незалежних кастингових агенцій. Для участі в ньому було найнято численних моделей різного походження, щоб кинути виклик стереотипам, якими сповнене повсякденне життя.

Такі бренди як Magnum, Krispy Kreme, Cif і Nedbank вже скористалися пропозицією #It’sOnUs від Dove та LOLA MullenLowe.

Широкий жест заради доброї справи

Томас Остілья, виконавчий креативний директор LOLA MullenLowe Madrid, зазначив: «Проєкт Dove #It’sOnUs дійсно змусив нас всіх усвідомити, як складно пропагувати реальну красу в рекламі. Навіть коли бренд Dove взяв на себе гонорари і дав іншим брендам можливість показати в рекламі моделей, наділених цією реальною красою, абсолютно безкоштовно. Проте ми сподіваємося, наша кампанія заохотить багатьох на боротьбу з цією проблемою».

А Софі ван Еттінген, віцепрезидентка міжнародного відділу Dove, додала: «Ось уже 60 років Dove докладає зусиль, щоб показати справжню красу та зруйнувати стереотипи. З досліджень нам відомо, що, коли жінки стикаються з відсутністю своєї правдивої репрезентації, це заважає їм повноцінно реалізувати свій потенціал. Наслідки такого ігнорування сягають далеко, завдаючи шкоди здоров’ю, кар’єрі та стосункам. Тому ми, як бренд-активіст, що постійно кидає виклик вузьким ідеалам краси, просто зобов’язані допомогти іншим показати весь спектр краси в своїй рекламі. Давши брендам та компаніям інструменти для демонстрації різноманітніших втілень краси, ми допомагаємо змінити репрезентацію жінок в рекламі та медіа. А це, в свою чергу, додає їм впевненості у власній зовнішності».

Джерело 1, 2

Теги: естетикамаркетинг і комунікаціїсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність
Маркетинг і Комунікації

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

17 Квітня, 2024

У сучасному світі, де кожен день відбуваються зміни, говорити про толерантність та взаємосприйняття стає все важливіше. Команда My Happy Place, взяла на себе місію не лише говорити про ці цінності,...

Читати даліDetails

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

«Інфлюенсери – каталізатори змін»: у Києві відбудеться INFLUENCE TALKS FORUM – форум топових інфлюенсерів

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

GOLDEN DRUM АНОНСУВАВ СКЛАД ЖУРІ

18 Квітня, 2025
Культура і Життя

Прийом заявок на конкурсну програму №3 «Ти та Київ»: креативне відео про Київ

23 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо
Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025
MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.