Искусственный интеллект сделает рекламу в Google эффективнее

Компания Google рассказала о новых инструментах Google Ads для маркетологов и рекламщиков. Теперь искусственный интеллект поможет им сделать размещение рекламы более эффективным.

Вице-президент по управлению продуктами Google Джерри Дишлер пояснил в блоге компании, как это будет работать. Рекламодатель составляет до 15 заголовков и до 4 текстов рекламных объявлений. Система, основанная на машинном обучении, тестирует возможные комбинации на разной аудитории и анализирует отклики на все варианты. Далее — выбирается оптимальный вариант для каждого пользователя (учитывая его возраст, месторасположение и прочее). Таким образом, разные люди, набравшие один и тот же поисковый запрос, будут видеть разную рекламу.

Среди преимуществ такого инструмента — упрощение работы маркетологов, повышение эффективности размещения рекламных объявлений и увеличение дохода.

Онлайн-магазин GittiGidiyor уже опробовал данную технологию. Она позволила увеличить рентабельность рекламных расходов его бизнеса на 28% и повысить продажи на 4%.

Новация была анонсирована на конференции Google Marketing Live.
Источник 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...