Искин мобильной платформы Zillow готов создать 3D-тур по дому для каждого

Брокеры и все, кто продают недвижимость на платформе Zillow, теперь могут предложить потенциальным покупателям 3D-тур по дому. Причем эту услугу Zillow предоставляет для своих пользователей бесплатно.

Приложение Zillow 3D Home использует искусственный интеллект, чтобы превратить в 3D-тур панорамные 360-градусные фото интерьера. Алгоритмы глубокого обучения Zillow 3D Home сами редактируют изображения, собирают их воедино и выбирают лучшие из них в качестве заставки для каждой из комнат.

«Раньше 3D-тур могли предложить лишь те, кто продают элитное жилье, так как их создание было недешевым и затратным по времени», ‑ заметил Джош Вайсберг, директор отдела разработки новых продуктов Zillow.

К запуску этого проекта платформу Zillow подтолкнуло проведенное ею исследование. Оно показало, что 41% миллениалов и 45% представителей поколения Z считают наличие видео или 3D-тура решающим фактором при покупке. Это позволяет им лучше понять, как помещения сочетаются друг с другом. Неподвижная фотография комнаты в этом случае бесполезна.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...