ISD Group відкриває музей в голові свого креативного директора

11 травня о 22:00 у рамках відкриття Палацу Культури «Куренівка» свої двері відчинить інтерактивний музей «15 РОКІВ #ВГОЛОВІУВІТІ».

Семиметрова «голова Віті» має всередині 125 квадратних метрів площі, що поділені на 5 інтерактивних просторів. Проходячи крізь ці «кімнати підсвідомості» відвідувачі на своєму досвіді відчують, як думки подорожують креативною свідомістю, а також дізнаються, що відбувається з ідеями в голові креативної людини. Кожна з кімнат покликана задіяти всі відчуття відвідувача за допомогою звуків, текстур, відео та новітніх технологій.

«Коли прийшов час святкувати наш День народження, ми не захотіли влаштовувати звані вечері та вечірки. Ми вирішили відсвяткувати п’ятнадцятиріччя роблячи те, що ми вміємо – створюючи дивні технологічні проекти світового рівня»,  – розповідає Віктор Шкурба, буквально голова музею та діджитал креативної агенції ISD Group.

 Поки невідомо, у якому режимі працюватиме музей опісля відкриття, але розробники вже ведуть переговори із організаторами Precompression, аби передати його українській спільноті Burning Man для вільного користування.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...