ISD Group відкриває музей в голові свого креативного директора

11 травня о 22:00 у рамках відкриття Палацу Культури «Куренівка» свої двері відчинить інтерактивний музей «15 РОКІВ #ВГОЛОВІУВІТІ».

Семиметрова «голова Віті» має всередині 125 квадратних метрів площі, що поділені на 5 інтерактивних просторів. Проходячи крізь ці «кімнати підсвідомості» відвідувачі на своєму досвіді відчують, як думки подорожують креативною свідомістю, а також дізнаються, що відбувається з ідеями в голові креативної людини. Кожна з кімнат покликана задіяти всі відчуття відвідувача за допомогою звуків, текстур, відео та новітніх технологій.

«Коли прийшов час святкувати наш День народження, ми не захотіли влаштовувати звані вечері та вечірки. Ми вирішили відсвяткувати п’ятнадцятиріччя роблячи те, що ми вміємо – створюючи дивні технологічні проекти світового рівня»,  – розповідає Віктор Шкурба, буквально голова музею та діджитал креативної агенції ISD Group.

 Поки невідомо, у якому режимі працюватиме музей опісля відкриття, але розробники вже ведуть переговори із організаторами Precompression, аби передати його українській спільноті Burning Man для вільного користування.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Молодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампаніюМолодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампанію

Молодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампанію

Цьогорічна весна перетворила череду тижнів на суцільний уїкенд, а дні водночас зробила цілодобово робочими. В такому безладі людям подекуди бракує ...

Lobods проведуть онлайн-лекцію про ситуативний SMM

3 червня на CASES вийде онлайн-лекція «Ситуативний SMM: do’s and don’ts» Зої Лобод, співзасновниці діджітал-агенції Lobods. Певно, ви чули вислів ...

Стрибки з парашутом замість наркотиків. Соціальний проєкт MEX a member of Havas

Агенція MEX a member of Havas розробила соціальну рекламну кампанію, спрямовану на боротьбу з проблемою поширення наркотиків серед молоді. Завдання ...

PRIME Group вручил агентству Postmen награду «За смелость»

Оператор наружной рекламы PRIME Group наградил digital-агентство Postmen призом «За смелость». Его удостоилась out-of-home-кампания проекта «Искусство хочет знакомиться». Награждение состоялось ...

Не бійтесь використовувати «не» і ще 5 рекламних забобонів, яких давно час позбутися

Не бійтесь використовувати «не» і ще 5 рекламних забобонів, яких давно час позбутися

Дмитро Мамонтов, Senior Copywriter Havas Ukraine, зібрав 6 найбільш поширених рекламних забобонів, які уповільнюють розвиток ринку, і показав приклади успішних ...

Музика замість спецій: бренд сиру Castello з’ясовує, що впливає на смак

Чи не здавалося вам ніколи, що ви сприймаєте смак страв по-різному, залежно від того, сидите ви у тихій кімнаті чи слухаєте класичну музику?