Instagram призывает сохранить все цвета нашей жизни

В преддверии “March for our Lives” (протесты школьников за ужесточение контроля над огнестрельным оружием в США) агентство  BBH L.A. создало  «расписную книгу Instagram»  –  «Color For Our Lives».

Проект BBH – Los Angeles заключается в том, чтобы школьники подали свои идеи в виде лозунгов протеста в Instagram.

Книга состоит из серии цифровых рекламных плакатов с лозунгами, такими как «Не стреляйте в нас», «Книги не пули», «Я следующий» и другие. Проект был создан в сотрудничестве со школьниками.

Люди могут загружать стикер любого лозунга на выбор и настраивать цветовую схему, добавлять gif или эмодзи для усиления посыла сообщения. Идея заключается в том, чтобы учащиеся, знаменитости и влиятельные люди делились своими стикерами в сети, печатали их и присоединялись к протесту.

Диана Мехедок

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.

Мережа KFC заманює персонал конкурентів таємно скуштувати новий бургер

Всіх, хто працює в ресторанах конкурентів цієї мережі, запросили підійти 27 лютого до службових входів KFC, щоб безкоштовно скуштувати бургер La Infame.