Instagram призывает сохранить все цвета нашей жизни

В преддверии “March for our Lives” (протесты школьников за ужесточение контроля над огнестрельным оружием в США) агентство  BBH L.A. создало  «расписную книгу Instagram»  –  «Color For Our Lives».

Проект BBH – Los Angeles заключается в том, чтобы школьники подали свои идеи в виде лозунгов протеста в Instagram.

Книга состоит из серии цифровых рекламных плакатов с лозунгами, такими как «Не стреляйте в нас», «Книги не пули», «Я следующий» и другие. Проект был создан в сотрудничестве со школьниками.

Люди могут загружать стикер любого лозунга на выбор и настраивать цветовую схему, добавлять gif или эмодзи для усиления посыла сообщения. Идея заключается в том, чтобы учащиеся, знаменитости и влиятельные люди делились своими стикерами в сети, печатали их и присоединялись к протесту.

Диана Мехедок

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Libresse-Body-Form-WombStories-Hero

«Табу слабшають, коли ми відкрито та відверто спілкуємося»: інтерв’ю з бренд-менеджеркою Libresse

З 2016 року бренд Libresse створює та запускає кампанії, спрямовані на руйнування стереотипів і заборон, пов’язаних із жіночою інтимною зоною. ...

Ребрендинг Blockbuster Mall от Nebo ideas agency

Пока из-за карантина торгово-развлекательные центры не работали, Nebo ideas agency работало над айдентикой для торгово-развлекательного центра Blockbuster Mall. Перед агентством ...

Беремо і робимо. Комунікаційний перезапуск ПриватБанку

ПриватБанк — банк, який багато в чому перший. Наприклад, першим у світі зробив цифрові обкладинки для карток, першим в України надав можливість персоналізувати картки, ...

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

ДТЕК оновив фірмовий стиль, зробивши ставку на чисте і сучасне графічне рішення, яке розкриває нову ідею — енергію змін. У ...

МАМІ: Інсайти від лідерів ринку маркетингових сервісів

Як у ситуації турбулентності утримати бізнес? Які стратегії запроваджувати у компанії, щоб навіть у такі часи розвивати агентство? Чого очікувати ...

Віртуальний туризм: кампанія PLAY NZ демонструє Нову Зеландію у форматі відеогри

Організація Tourism New Zealand запрошує весь світ ознайомитися з кампанією PLAY NZ, яка імітує відеогру з відкритим світом. Ця новаторська ...