Instagram на пороге миллиарда рекламных сообщений

Общее число рекламных объявлений, которые компания представила через сервис Brand Networks в августе, равнялось 50 млн, в сентябре это число удвоилось — 100 млн, к декабрю же число таких рекламных сообщений равнялось уже 670 млн.

И в Brand Networks не думают, что это предел. Компания предполагает, что к концу первого квартала 2016 года сможет отчитаться о 1 млрд сообщений. И хотя данные касаются лишь работы компании Brand Networks, Business Insider считает, что этот показатель говорит о тенденции наращивания объемов рекламы соцсетью.

Вот как этот рост выглядит наглядно:

Цена 1000 показов в рекламы в сервисе надежно закрепилась в районе $5, за отчетный период упав на $1.

CEO компании Brand Networks Джейми Тэдфорд подчеркнул, что особенно аналитиков компании удивило то, что больше половины поставляемой рекламы — видео. Также компания представила данные о распределении средней стоимости 1000 показов рекламных баннеров по разным индустриям — рекламировать моду оказалось дороже чем путешествия, например.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...