Instagram и WhatsApp изменят названия, чтобы указать принадлежность к Facebook

Facebook намерена изменить названия своих дочерних компаний Instagram и WhatsApp, чтобы вывести на первый план принадлежность этих соцсетей к детищу Марка Цукерберга. Об этом сообщает Mashable, ссылаясь на The Information.

По одной из версий, соцсети могут получить названия «Instagram from Facebook» и «WhatsApp from Facebook».

Отмечается, что названия изменятся в самых приложениях и в магазинах Apple и Google Play. На экране же телефонов приложения будут оставаться без пометки «from Facebook».

После того, как Facebook приобрела Instagram и WhatsApp, её основатель Марк Цукерберг обещал, что не будет вмешиваться в работу дочерних предприятий и позволит им развиваться автономно.

Однако, вскоре давление Facebook на Instagram и WhatsApp стало очевидным. В прошлом году из-за разногласий с руководством свои должности покинули основатели Instagram, а еще раньше сотрудничать со своей новой материнской компанией отказались основатели WhatsApp.

Изображение: abc7news.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Агенція Dozen відкриває офіс у Польщі

Брендингова агенція Dozen відкриває офіс у Варшаві, який стане центральноєвропейським хабом компанії. Новий офіс очолить Олена Твердохліб, керівна партнерка і ...

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...

+H22733-FW20_CleanClassics_FD_Stan_Smith-f_FU9609_shot17_MR_029_2048x2048px-657402

Clean Classics: Adidas Originals перевидає знакові силуети з метою зменшення пластикових відходів

adidas Originals перевидає свої культові силуети в рамках вирішення глобальної проблеми нашого покоління — пластикових відходів — і представляє спеціальну ...

Як Snickers страхував людей від «голодних» помилок

Щоб отримати компенсацію безкоштовними шоколадними батончиками, треба було довести, що людина, яка вчинила помилку, була на той момент голодна.

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Моніторинг засобів масової інформації та соцмереж — життєво важливий інструмент у будь-якій галузі бізнесу. Сьогодні складно собі уявити велику компанію ...

Jooble запустив сайт із медитаціями #HRsuperhero до дня HR-менеджерів і рекрутерів

Міжнародний сервіс для пошуку роботи Jooble запустив лендинг #HRsuperhero з  медитаціями до дня HR-менеджерів і рекрутерів. Сайт був розроблений з ...