Instagram дозволив брендам завантажувати маски. Як відреагував REVOТМ

Віднині користувачі Instagram мають можливість не лише підтримати свій улюблений продукт, але навіть у нього перевтілитися. 14 серпня соціальна мережа відкрила українським компаніям доступ до створення власних брендових масок доповненої реальності. До брендових відносять ті маски, на яких є назва компанії, продукту, його логотипа або зображення, а також опубліковані від бізнес-акаунтів, у назві яких присутній бренд.

Одним із перших на новинку відреагував REVO – торгівельна марка Групи Компаній «Нові Продукти». Такий крок є логічним для продукту, який позиціонується як енергетичний напій «із характером» для поціновувачів нестримності та неординарності, що втілилися в легендарному слогані «One shot, – one hit». Отже, 3D-модель банки REVOТМ, вже заздалегідь розроблена спільно з агентством Oddee, була негайно подана на модерацію й тут же успішно її пройшла. Тепер, щоб потішити своїх друзів новим прикольним луком, будь-якому користувачеві достатньо підписатися на офіційну Instagram-сторінку Revo Energy Drink, після чого новий фільтр з’явиться в особистих налаштуваннях сторіс.

«REVOТМ – це абсолютно унікальний бренд. Він об’єднує дуже різних людей із часом протилежними стилями життя. Є в REVOТМ така особлива риса, за яку бренд люблять настільки різні люди – вміння жити сьогоднішнім днем, бути сміливим і заповзятим, ставитися до життя просто, бути розкріпаченими і не соромитися першими підхоплювати хайп. Тому, поки хтось думає, REVOТМ вже робить: швидко і не особливо напружуючись», – відзначила Олена Селютіна, PR-директор Групи Компаній «Нові Продукти».

16 серпня, в день завантаження AR-маски в Instagram, для активізації тестування новинки була запущена акція. За її умовами користувач повинен уявити себе Банкою REVO, яка на 15 секунд оволоділа увагою всього світу, і виголосити своє сакраментальне послання людству у відповідному образі. Відео найкращих ораторів, що тегнули в своїй промові офіційну сторінку бренда, будуть викладені в REVO-сторіз, а переможець конкурсу отримає ящик енергетичного напою в подарунок.

Нова фіча викликала миттєву ланцюгову реакцію у прихильників REVOТМ. Користувачі в своїх відео почали фонтанувати дотепністю, дякували розробникам за цікаву розвагу і навіть радили глядачам не забувати «споживати розумно». Лише за вихідні дні в активації встигли взяти участь понад 220 осіб, і це лише серед тих, хто відзначив сторінку бренда, використовуючи маску.

«Споживачі REVOТМ – одні з найбільш веселих та просунутих користувачів Instagram. Тому вони так люблять всі фішки, які одними з перших використовує в комунікації бренд-команда REVO. Інструмент “Маска” відкриває принципово нові можливості для SMM. Тепер ми можемо хоч щодня звертатися до підписників у сторіс, вітати їх зі святами без будь-яких витрат на продакшн. Придумали – записали, експортнули та включили на просування. На все про все – одна година, і все це – максимально нативно. Торік ми почали вести Instagram REVOТМ, а зараз вже майже 45 тисяч фоловерів. Все працює», – прокоментував переваги новинки Іван Базар, засновник агентства Oddee.

AR-маска створена за мотивами інтернет-серіалу «Фантастичний мульти-енергетичний блокбастер» у рамках унікального крос-медійного проекту, що побачив світ у червні 2018 року. Одним із головних героїв є харизматична напіванімована Банка REVO, що має сміливий та зухвалий характер, талант до римування і дотепність на межі фолу. Вона втілює саму есенцію невичерпної енергії, непереборного оптимізму та вміння обернути на свою користь навіть найбезнадійнішу ситуацію. Цього року проект знайшов своє продовження в другому сезоні під назвою «Космічні блогери», епізоди якого наразі виходять на YouTube-каналі бренда орієнтовно раз на тиждень.

Два сезони серіалу встигли згуртувати довкола себе ціле фан-ком’юніті, захоплене історією міцної дружби скромного парубка Космонавта та його розкріпаченого товариша – Банки REVO. Завдяки новій Instagram-фічі тепер кожен зможе себе відчути на місці улюбленого персонажа, одягнувши віртуальну маску. Це – чудовий спосіб позбавитися комплексів, розкрити свій творчий потенціал, знайти нових друзів за інтересами або навіть пережити невеличкий момент соцмережевої слави.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...