Інформоперація «Різдво» вже скоро!

Наприкінці року ми з вами та наші компанії підводимо підсумки, плануємо бюджети та обговорюємо плани. А сервіс Attack Index розпочав підготовку до Інформаційної операції «Різдво», яка відбудеться 14 грудня.

В атмосфері інсайтів, конспірології та розшифровування змов команда Attack Index поділиться напрацьованими дослідженнями відкритих джерел, покаже різноманітність застосування аналітичних інструментів в автоматичному та ручному виконанні. Кейси і нюанси для просунутих користувачів attackindex.com будуть суміщені з уроками початкової майстерності для тих, хто нещодавно долучився до використання системи.

В інформаційних операціях особливо важливим є комбінування різноманітних хвиль повідомлень. Також важливо відстежувати власні запити в правильно організованому просторі бізнес-процесів і логіки роботи з даними. Тому у «порядку денному» передбачені виступи визнаних експертів у галузі гнучкого управління проектами, візуалізації даних, пошуку рішень та багато іншого. Безкоштовна участь відкрита для всіх зацікавлених за умови реєстрації: https://goo.gl/forms/BCkTIN6681fECTKy1

Проте, кількість місць обмежена.

Нагадаємо, що Attack Index — це система аналізу та управління інформацією. Вона не вимагає попередньої підготовки, інсталяції програмного забезпечення або програмування. Доступ до системи реалізовано через віртуальний кабінет на сайті, який автоматично стає доступним після реєстрації.

Attack Index дозволяє визначати рівень інформаційних загроз та активності інформкампаній (резонанс), наявність або відсутність скерованого поширення інформації (фейки, «джинса», інформатаки, а іноді — неочевидні інформаційні кампанії), наявність природного спалаху зацікавленості до ваших подій, послідовність поширення інформації, топ джерел інформації, а також робити прогноз розвитку інформситуації. Також сервіс виявляє, хто й які емоції транслює стосовно персон чи організацій, хто розпочав інформаційну кампанію та як пов’язані між собою її учасники.

В ретроспективі до 20 років можна побачити, в який день, скільки разів і хто робив публікації на тему. До бази даних Attack Index входять відкриті дані й бази моніторингових агенцій, українські, російські та іноземні сегменти Інтернету.

Координати події:

Початок операції заплановано на 11:00 (початок реєстрації — з 10:30).

Місце проведення: Науково-технічна бiблiотека ім. Г.І. Денисенка, просп. Перемоги, 37. Точні координати проведення операції 50.449582, 30.456575

Партнери заходу:

Attack Index, Центр бізнес-технологій ТОТ, Асоціація Корпоративних Медіа України, iForum, Євросувенір

Програма

Інформоперація «Різдво»

Майстер сесія

10:30-11:00 — реєстрація учасників

Інновації й технології в креативі

Ірина Кузнецова, директор агентства маркетингових комунікацій «ДІАЛЛА», президент БФ «Пробіг під каштанами», засновник Всеукраїнської рекламної коаліції, офіційний представник Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions з 2006 року

Design thinking в бізнесі

Ірина Ілейко, HR Business Partner компанії «ТОТ – центр бізнес технологій»

Кейси застосування автоматизованих аналітичних інструментів

Елліна Шнурко-Табакова, лідерка проекту Index Systems, голова Ради інформбезпеки та кіберзахисту

Трохи теорії та технології: конкурентна розвідка

Дмитро Ланде, доктор техн. наук, професор НТУУ «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського, зав. відділу ІПРІ НАН України, науковий керівник Attack Index

Практика пошуку та умови використання Attack Index

Дмитро Табаков, менеджер продукту Attack Index компанії Index Systems

Зона поза часом: екологія власного PR-простору

Ксенія Мацкевич, президент Інституту PR&PA, Public Relations Representative Attack Index

Про візуалізацію даних у комунікаціях

Станіслав Шум, гендиректор Top Lead

Хто створює інформацію — той володіє світом

Олександр Ольшанський, голова оргкомітету iForum, президент компаній холдингу Internet Invest Group (Imena.ua, Mirohost, banner . kiev.ua тощо)

Аналіз кейсів кризових ситуацій за допомоги AttackIndex

Марія Бородай, PR експерт, член правлiння Всеукраїнської Лiги зі зв’язків із громадскiстю, член Правління Ради інформбезпеки та кіберзахисту

Лабораторія Attack Index

 Чай-кава-смаколики

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Директор по аналитике PRIME Group проанализировал состояние рынка украинской наружки

Игорь Лазарев, директор по аналитике PRIME Group, участник техкома Индустриального комитета наружной рекламы, анализирует состояние рынка украинской наружки на данный ...

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

интервью с основателями агентства Brain Tankинтервью с основателями агентства Brain Tank

Как был придуман маркетинг жилой недвижимости в Киеве: интервью с основателями агентства Brain Tank

В 2000-х годах Евгений Миронюк и Андрей Франчук стояли у истоков бренда «Новопечерские Липки». Тогда была разработана система продвижения жилых ...

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / ...

Агенція BBH пропонує віртуальний коучинг від сера Джона Хегарті

Кінематографічна VR-платформа агенції BBH пропонує всім віртуальний коучинг від легенди рекламної індустрії сера Джона Хегарті.

Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON

Основним завданням агенції IAMIDEA було консолідувати комунікацію бренда під одним дахом, створити впізнаваний голос та нове стратегічне повідомлення. І розказати ...