Пояснити широкому загалу, що таке мережа 5G, було непростою справою навіть до того, як в соцмережах почали поширювати всілякі плітки про цей стандарт зв’язку. Тому в Німеччині телеком-провайдер O2 і агенція Serviceplan Bubble вирішили в своїй кампанії візуалізувати сигнал 5G, щоб хоч трохи прояснити справу.
Для цього вони скористалися спеціальною технологією, яка представляє силу сигналу як світлову стрічку різної довжини.
Лейф Йохансен та Патрік Маттінсен з агенції Serviceplan Bubble так розповіли про кампанію The Visible Net: «Телеком-провайдери люблять розповідати про свої мережі 5G. Але дуже небагато людей можуть уявити собі, що все це означає. Щоб прояснити ситуацію і зробити незрозуміле зрозумілим, ми вирішили зайти далі у своїй комунікації і вперше зробити видимою ту неабияку мережу 5G, яку розбудувала компанія O2».
Щоб візуалізувати створену компанією O2 мережу 5G, сила сигналу мережі була виміряна в різних локаціях Німеччини. А потім ці дані було передано на стрічку-індикатор з LED-підсвіткою, яку підвісили до дрону. Ця стрічка конвертувала дані у світлові імпульси. Чим сильнішим був сигнал мережі, тим яскравішим було світло.
Скориставшись технікою тривалої експозиції, фотограф Кай-Уве Гундлах візуалізував мережу 5G як послідовність світлових візерунків на LED-стрічці. Ролик до кампанії зняв режисер Мау Морго разом із берлінською продакшн-компанією BWGTBLD.
Вольфганг Метце, директор з роботи зі споживачами Telefónica Deutschland/O2, так прокоментував цю кампанію: «Я пишаюся тим, що наразі ми здатні запропонувати своїм користувачам дуже високу якість мережі. Лише кілька днів тому наша мережа вже вдруге отримала оцінку «дуже добре» в ході випробувань мережевого зв’язку. Компанія-тестер Opensignal назвала мережу 5G, яку пропонує O2, мережею з найбільшою швидкістю завантаження з усіх, які взяли участь у тесті. Після шаленого успіху нашої кампанії, присвяченої мережі 4G, для нас це стало чудовою нагодою продовжувати популяризувати свою 5G-мережу».
Читайте також:
Бідолаха Карл, або Як виглядає погане інтернет-з’єднання в реальному житті.
Шість прикладів інноваційного маркетингу телекомунікаційних компаній.
Кращі азійські кампанії телеком-провайдерів з добірки Cannes Lions.