• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

ІнАУ опублікувала дослідження обсягів інтернет-реклами в Україні за 2020 рік

5 Березня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Загальний обсяг інтернет-реклами в Україні в 2020 році склав 13,5 млрд грн — показник виріс на 7% порівняно з 2019 роком
Share on FacebookShare on Twitter

Загальний обсяг інтернет-реклами в Україні в 2020 році склав 13,5 млрд грн — показник виріс на 7% порівняно з 2019 роком. Такі дані отримав Комітет з питань інтернет-реклами при Інтернет Асоціації України (ІнАУ) за результатами дослідження пошукової та медійної реклами. 

Дослідження пошукової та медійної реклами ІнАУ

«Дослідження обсягів інтернет-реклами від ІнАУ вже майже 10 років дає можливість українським рекламодавцям відслідковувати послідовне зростання digital. Та, як наслідок, перерозподіляти свої рекламні бюджети в сторону найбільш динамічного та прогресивного медіаканалу. Воно є найважливішим дослідженням для індустрії. Тому я вдячний компаніям, які постійно підтримують його, а особливо тим, хто підтримав його проведення в цьому році. Завдяки вам цього року в дослідженні взяла участь рекордна кількість учасників — більше 40 провідних агенцій, рекламних холдингів, сейлз-хаусів і видавців. А це, на мій погляд, є дуже вдалим початком 2021 року», — коментує голова Комітету з питань інтернет-реклами при ІнАУ Іван Кучеренко.

В порівнянні з 2019 роком обсяг медійної інтернет-реклами в 2020 році збільшився на 41% й сягнув рекордних 6,6 млрд грн. 

Найбільше коштів рекламодавців минулого року було інвестовано в цифрове in-stream відео та банерну рекламу. Їхня частка склала 39% та 35% відповідно. 

Частка programmatic на ринку медійної інтернет-реклами стабільно зростає. Так, у агенцій вона зросла до 41,7%, що на 8,8 процентних пунктів більше, ніж у 2019-му, а у продавців частка programmatic зросла до 59%.

Також минулого року частка витрат на рекламу у соціальних медіа та месенджерах дещо зросла. У 2020 році вона склала 46,2%, що на 0,7 процентних пунктів більше, ніж у 2019 році.

Дослідження обсягів медійної реклами традиційно відбувалося на основі перехресного аналізу даних анкетування найбільших рекламних агенцій та рекламних холдингів, сайтів та сейлз-хаусів України.

Дослідження пошукової та медійної реклами ІнАУ

Дані для аналізу обсягів медійної реклами у 2020 році надали такі агенції та рекламні холдинги: Dentsu Ukraine, Razom Group, Sigma, Havas Digital, Resolution (Optimum Media Ukraine), TMGU, AdWork, NCG DIEVO, MediaHead, NEOS Digital, Netpeak, WebPromo, ADINDEX, MixDigital, PRODigital, Медіа Партнерство Баінг, TWIGA Digital, AMS Agency, Hashtag. А також представники видавців та сейлз-хаусів: Автоцентр, Люкс (24 канал), RBC, RIA, Ukr.net, UMH, Treeum, Admixer, Programmatic Media Group, Go2Net, Adpartner, StarLight Digital Sales, UAMobile, Медіа Партнерство, HTTPool, MGID, VPoint, Online.ua, olx.ua, NV, RST, Обозреватель, Liga.net.

Партнером дослідження по медійній інтернет-рекламі стала компанія «Василь Кісіль і партнери».

Згідно з даними, які надали провідні рекламні агенції та холдинги, що працюють на ринку performance-реклами, обсяг ринку пошукової реклами в Україні у 2020 році зменшився на 13%, у порівнянні з 2019 роком, і сягнув 6,9 млрд грн.

Обсяг інтернет-реклами зменшився за рахунок зменшення середньої вартості кліку, яка після зростання у першому півріччі відчутно знизилась. Особливо в тих категоріях, які дають найбільшу кількість переходів («Електрона комерція», «Транспортні засоби» та інші). Також у першому півріччі зменшилась кількість переходів у деяких категоріях, які втратили зацікавленість користувачів під час кризи. Мова йде, наприклад, про категорії «Подорожі та туризм», «Мистецтво та розваги» та інші. Це також вплинуло на загальне зменшення обсягів пошукової реклами в 2020 році у порівнянні з 2019 роком. 

У 2020 році середня вартість кліку склала 4,83 грн порівняно з 4,53 грн у 2019 році. Так, найвища вартість кліку становила 14,03 грн у категорії «Закон та уряд», а найнижча — 1,44 грн у категорії «Новини та медіа».

Частка мобiльного платного пошуку у 2020 році зросла незначною мірою і склала 74%. 

Дослідження пошукової та медійної реклами ІнАУ

Дослідження пошукової реклами у 2020 році відбулося за участі агенцій та рекламних холдингів: AdIndex, Artefact, ArtWeb, Aweb, Dentsu Ukraine, GroupM, Inweb, iplace, JUMP, Livepage, MAVR, Marketing Link, MediaHead, NCG DIEVO, NEOS, Netpeak, Omelyanenko, Publicis, Razom Group, SODA, TMGU, WAMP, Web Marketing, WebPromo.

Технологічний партнер дослідження пошукової реклами — компанія SimilarWeb.

Дослідження обсягів інтернет-реклами в Україні відбувається під егідою та за ініціативи ІнАУ з 2012 року.

Повну версію загальних результатів дослідження можна знайти за посиланням. 


А вчора комунікаційна група dentsu опублікувала глобальний прогноз споживчої поведінки на найближче десятиліття — Consumer Vision 2030. 

Теги: інтернетрекламаринки та дослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

10 плагінів для Figma, які рятують SMM-спеціалістів і дизайнерів
М'язи

10 плагінів для Figma, які рятують SMM-спеціалістів і дизайнерів

26 Лютого, 2025

Скільки часу у тебе йде на оформлення контенту? Знайти іконку, вирізати фон, підібрати кольори... І от ти вже витратив кілька годин на дизайн. Але є спосіб працювати швидше — у...

Читати даліDetails

MAKE SENSE та Study Less запускають першу в Україні стримінгову платформу для вивчення англійської мови — Study Plays

Як Лабораторія Онлайн Бізнесу 2024 підтримує підприємців та економіку України. Деталі наймасштабнішої бізнес-події осені

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.